به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۸۹۵۰۶

هدف جدید بارسا: خرید ستاره‌های آفریقایی

هدف جدید بارسا: خرید ستاره‌های آفریقایی
گروه ورزشی: مدیران بارسلونا به دلیل مشکلات مالی به فکر خرید استعدادهای آفریقایی هستند.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال قصد داشت خریدهای بسیاری انجام دهد و بازیکنان مد نظر هانسی فلیک را در اختیار سرمربی جدید این تیم قرار دهد و امیدوار بود که بتواند تیمش را به بهترین شکل ممکن ببندد.

اما مشکلات مالی و قوانین فرپلی مالی در نظر گرفته شده از سوی لالیگا و همچنین سقف پرداخت دستمزد باعث شد که آنها با مشکلات بسیار روبرو شوند و تلاش مداوم مدیران باشگاه برای حل این مسائل به خوبی جواب نداد و در نهایت تنها دنی اولمو به این تیم اضافه شد.

منابع نزدیک به بارسا از راه حل‌های متفاوتی برای عبور از این بحران و مشکلات به وجود آمده خبر داده بودند که یکی از آنها استفاده مجدد از اهرم‌های مالی بود، اما به نظر می‌رسد که بارسا قصد دارد سیاست کلی خریدهایش را برای مقابله با این وضعیت تغییر دهد.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا در حال حاضر معتقد هستند که بهترین راه با توجه به مشکلات مالی این است که دپارتمان استعدادیابی این باشگاه روی پیدا کردن ستاره‌های آفریقایی که از استعداد و مهارت درخشانی برخوردار هستند تمرکز کند. آنها باور دارند که می‌توانند این بازیکنان را با قیمتی بسیار کمتر به خدمت بگیرند و در این صورت با دردسرهای کمتری هم روبرو خواهند بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها