به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۱۸:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۹۳۹۴۴

بالاتر از رونالدو:لواندوفسکی به مسی رسید

بالاتر از رونالدو:لواندوفسکی به مسی رسید
گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی با دبل دیشب در لیگ قهرمانان به رکوردی مشابه لیونل مسی در این رقابت ها دست یافت.به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی دیشب نود و ششمین گل خود را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند (10 گل با پیراهن بارسلونا). مهاجم لهستانی به طور میانگین 0.79 گل در هر بازی در این رقابت ها به ثمر رسانده است که مشترک با مسی بهترین میانگین در بین بازیکنانی است که به رکورد حداقل 50 گل در این رقابت ها رسیده اند. پس از آنها کریستیانو رونالدو و رود فن نیستلروی قرار دارند که میانگین 0.77 گل در هر بازی را به ثمر رسانده اند. در نهایت کریم بنزما با میانگین 0.59 گل در هر بازی فهرست را می بندد.

روبرت لواندوفسکی 36 ساله در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز گلزنی کرد. در واقع، مهاجم لهستانی هرگز این کار را متوقف نکرده و به همین دلیل، او بعد از رونالدو و مسی، سومین بازیکن با بیشترین گل در تاریخ لیگ قهرمانان است. در مقابل یانگ بویز، شماره 9 بارسا به یک دبل دست یافت و اکنون 96 گل در 122 بازی در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

لوا که در شکست روز اول برابر موناکو گل نزده بود، دیشب پایش به گلزنی باز شد و در برتری 5-0 برابر یانگ بویز سوئیس دو گل زد.مهاجم مرکزی بارسا که برای فلیک بازیکنی بی جانشین است، پس از 8 دقیقه روی پاس رافینیا دروازه را باز کرد. پس از استراحت دو نیمه، لواندوفسکی روی پاس اینیگو توانست گلزنی کند. این سومین دبل فصل او بود و حالا با هفت گل در لالیگا و دو گل در لیک قهرمانان تعداد گل هایش را به 9 در 10 بازی رسانده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها