به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۱۴۷۰۲
سيدجمال ساداتيان:

اجازه بدهند سينماگر انشاء بنويسد نه‌ديکته!

گروه هنري: سيدجمال ساداتيان گفت: انتظار ما از مدير بعدي سازمان سينمايي اين است که فقط بسترسازي کند نه اينکه بخواهد به توليدکنندگان ديکته کند.
اجازه بدهند سينماگر انشاء بنويسد نه‌ديکته!
اين تهيه‌کننده سينما خاطرنشان کرد: در هر دوره هر وزير يا معاوني که سرکار مي‌آيد، در روزهاي اول با توجه به ذات هنر و ايده‌آل‌ها مطالبي را مطرح مي‌کند اما وقتي کمي جلوتر مي‌رود با موانع و فشارهايي روبرو مي‌شود که کم کم از مواضع خودش عدول مي‌کند. او با بيان اينکه مهمترين خواسته سينماگران از مديران وزارت ارشاد اين است که اجازه بدهند کارشان را انجام دهند‌، گفت: به نظرم مطالبات اهالي سينما بسيار شفاف است. ساده‌ترين مطالبات ما اين است که بگذارند سينماگران فيلم‌شان را در حوزه سرگرمي و آموزش بسازند و مردم هم اين فيلم‌ها را ببينند. در واقع ما بايد به سلايق مختلفي که در کشور وجود دارد، احترام بگذاريم و اجازه بدهيم فيلمساز حرفش را بزند. حال اگر اين حرف مورد پسند جامعه بود، مردم آن را مي‌بينند و در غير اين صورت خير.
اين عضو هيات مديره جامعه صنفي تهيه کنندگان در ادامه به انتظار سينماگران از مدير بعدي سينماي کشور اشاره و عنوان کرد: انتظار ما از مدير جديد سازمان سينمايي اين است که فقط بسترسازي کند نه اينکه بخواهد به توليد کنندگان چيز‌هايي را ديکته بکند. او بايد اجازه دهد سينماگران انشاء بنويسند نه ديکته. ساداتيان در پايان اين گفت‌وگو بار ديگر خطاب به مدير بعدي سازمان سينمايي تاکيد کرد: لطفا اجازه بدهند، سينماگران کارشان را انجام دهند.


کرامت
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۰:۳۳
اجازه بدهند سينماگر انشاء بنويسد نه‌ديکته!
1000000000000000 تا + (112527)