به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۰۴۴۶۴

معمای تیم مدعی صعود به لیگ برتر

معمای تیم مدعی صعود به لیگ برتر
گروه ورزشی:سایپا یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم است اما شاید با وجود پیروزی در برابر استقلال ملاثانی در هفته پایانی به این مهم دست پیدا نکند.به گزارش "ورزش سه"، حضور سایپا در رده چهارم جدول با 52 امتیاز به این معنی است که تیم‌های استقلال خوزستان با 54 امتیاز و فجر سپاسی با 53 امتیاز شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر دارند. استقلال خوزستان در صورت پیروزی در بازی پایانی که در برابر آرمان گهر برگزار می‌شود، به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند و تیم‌های فجر سپاسی و سایپا با وجود شایستگی از صعود باز می‌مانند.

سایپا در هفته‌های اخیر ارائه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان بوده. این تیم در آخرین بازی در خانه تیم شهرداری همدان یک بر صفر پیروز شد  و پیش از این هم در خانه یک گل به تیم خوشه طلایی زد اما پیش از این دو بازی، شکست دو بر یک در برابر آرمان گهر در سیرجان کمی کار این تیم را برای صعود خراب کرد. البته در این مسابقه تیم سایپا با رهبری سید مهدی حسینی نسب نمایش خوبی داشت و برای کسب سه امتیاز به اندازه کافی موقعیت ایجاد کرد اما از روی نقطه پنالتی هم موقعیت از دست داد تا حسرت باخت در این بازی این روزها پر رنگ‌تر شود.

سایپا و یک پایان خوب؛ این به نظر استراتژی این روزهای سید مهدی حسینی نسب است. نه فقط سایپا اگر استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کند باید گفت تیم‌های خوب دیگری هم از صعود باز می‌مانند. فجر سپاسی با هدایت مهدی رجب زاده، خیبر خرم آباد با هدایت فراز کمالوند و... اما فوتبال ادامه دارد و در یک چشم به هم زدن فصل جدید از راه می‌رسد و ثبات در کادر فنی بدون شک به این تیم‌ها در صعود به لیگ برتر بیشتر کمک خواهد کرد. چون همه این تیم‌ها در صورت بازماندن از صعود می‌شود گفت؛ تنها یک گام با صعود فاصله داشتند که این گام می‌تواند در فصل جدید برداشته شود. این اتفاق بیشتر در انزلی و در تیم ملوان هم رخ داده بود. مازیار زارع در فصل نخست حضور در ملوان نتوانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد اما با حمایت باشگاه در فصل دوم تیم را لیگ برتری کرد.
برچسب ها: سایپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها