به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۶۴۵۴۴
آرمان در یک نگاه

احمدی نژادی ها در پستو نقشه می کشند

گروه سیاسی: روزنامه آرمان در شماره روز یکشنبه به بازتاب عنوان های لغو عضویت احمدی نژاد از یک تشکل سیاسی و احمدی نژادی ها در پستو برای روحانی نقشه می کشند پرداخت.
احمدی نژادی ها در پستو  نقشه می کشند
این روزنامه تیتر یک را به موضوع لغو عضویت احمدی نژاد از یک تشکل سیاسی، اختصاص داد و نوشت: دیروز حسین فدایی، دبیرکل جمعیت ایثارگران خبر از لغو عضویت محمود احمدی نژاد در این حزب داد. به نوشته تسنیم، او گفته است: عضویت آقای احمدی نژاد در جمعیت ایثارگران بعد از زاویه گرفتن ایشان از سیاست‌ها و مرامنامه جمعیت، تعلیق و لغو شد. و ایسنا هم نوشت؛ فدایی درباره رابطه جمعیت ایثارگران با احمدی نژاد و حضور او در هیات موسس این تشکل، اظهار کرد: هیات موسس ما مراحل مختلفی را طی کرد. در هیات موسس اولیه که آقای احمدی نژاد حضور نداشت ولی به علت فوت مرحوم ابوترابی بزرگ و مشکلاتی که برای یکی دو نفر از دوستان به وجود آمد بر اساس اساسنامه باید جایگزینی پیدا می‌کردیم و به همین دلیل آقای احمدی نژاد عضو جمعیت و هیات موسس آن شدند. در مراحل کار بعد از این که آقای احمدی نژاد مسوولیت پیدا کرد و بر اساس سیاست‌ها، مرامنامه و اساسنامه ما طبعاً عضویتش در جمعیت ایثارگران تعلیق و بعد از آن لغو شد. الان هم مدت‌هاست که جمعیت ایثارگران با احمدی نژاد رابطه‌ای ندارد.

روزنامه آرمان در گفتگو با ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی به انعکاس عنوان احمدی نژادی‌ها در پستو برای روحانی نقشه می‌کشند، پرداخت: اصغرزاده خطر باقی ماندن مدیران احمدی نژادی را در دولت یازدهم به روحانی گوشزد می‌کند و خاطرنشان می‌کند: مدیران و هواداران احمدی نژاد هنوز در بدنه سیاسی و اداری دولت حضور دارند و این یک تهدید جدی برای دولت آقای روحانی محسوب می‌شود.آقای روحانی نباید چشم خود را نسبت به این خطر ببندد و آن را نادیده بگیرد. این عده دارای پایگاه، اتاق فکر و اتاق‌های امن هستند و در پستو برای تضعیف دولت روحانی نقشه می‌کشند.

این روزنامه با انتخاب موضوع رمز عبور باز خبرساز شد، نوشت: رمز عبور بار دیگر خبرساز شد. هنوز واکنش‌ها به مصاحبه این نشریه با آیت ا... سیدمحمد خامنه‌ای فروکش نکرده بود که روز دیگر نام این نشریه در خبرگزاری و سایت‌های خبری منتشر شد. این بار وکلای مهدی هاشمی از رمز عبور گلایه داشتند چراکه به گفته آنها، این نشریه کیفرخواست موکل آنها را منتشر کرده است.

پرداخت وام 50 میلیونی به نیازمندان، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور درباره پیشنهاد برخی نمایندگان برای 2 برابر شدن یارانه نقدی اقشار متوسط و فقیر گفت: وقتی قرار است بذل و بخشش شود چرا سه برابر نکنیم؟! اما اگر می‌خواهیم قانون را اجرا کنیم، حداکثر دولت باید نصفش را یارانه بدهد و بقیه‌اش را برای تولید و بهداشت و حمل ونقل و محیط زیست و زیرساختها استفاده کند. حالا منظور این است که این قانون را تغییر بدهیم؟ ما یک بار اصلاح کردیم. تلاشمان این است به کسانی که واقعا نیاز دارند یارانه بدهیم و بقیه را برای تولید و بهداشت سرمایه گذاری کنیم. آیا کسی هست که بگوید در اینکه ما با یارانه‌ها خدمات را ارزان کردیم اشتباه کردیم؟ می‌خواهیم وام ارزان قیمت تا 50 میلیون تومان به زوج ها و زنان سرپرست خانوار بدهیم.

این روزنامه با برجسته کردن موضوع اتومبیل مرتضوی باز در مسیر دادسرا! نوشت: ماجرای مرتضوی دنباله دار است و ظاهرا قصد اتمام ندارد. دوم دی ماه بود که جزییات حکم مرتضوی منتشر شد که بر طبق آن اعلام شد حکم انفصال دایم از خدمات قضایی و پنج سال انفصال از خدمات دولتی سعید مرتضوی - یکی از قضات متهم در پرونده کهریزک - به اجرای احکام ارسال شده است. در آن روز محسن افتخاری در جایگاه سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: بخشی از حکم دیوان عالی کشور در پرونده حادثه کهریزک درباره سعید مرتضوی مبنی بر انفصال دایم از خدمات قضایی و پنج سال انفصال از خدمات دولتی به اجرای احکام ارسال شده و این مرجع منتظر ارسال بخش دیگر پرونده که مربوط به جزای نقدی است، نمی‌شود. و ادامه داد: «هنوز برای آن بخش (جزای نقدی) از پرونده که دیوان عالی کشور به آن ایراد گرفته، شعبه همعرض تعیین نشده است.