به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۶۱۸۳۱
آرمان در یک نگاه

توضیح ظریف، لبخند میانه روها، اخم تندروها

گروه سیاسی: روزنامه آرمان در شماره روز یکشنبه به بازتاب عنوان های رمزگشایی از دیدارهای احمدی نژاد و تبرئه متهم پرونده قرن پرداخت.
توضیح ظریف، لبخند میانه روها، اخم تندروها
این روزنامه تیتر یک را به موضوع رمزگشایی از دیدارهای احمدی نژاد، اختصاص داد و نوشت: اظهارات احمدی نژاد در واقع رمزگشایی از برخی اقدامات او و همراهانش در ماه‌های اخیر بود به نحوی که وی با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کرده و هدایای دوران ریاست جمهوری خود را به حرم مطهر امام خمینی(ره) بخشید. احمدی نژاد به خوبی می‌داند رابطه اصلاح طلبان اصیل با یادگار امام رابطه مستحکمی است و هیچگاه در دیدگاه‌های او تردید ندارد، پس برقراری رابطه با آیت الله سید حسن خمینی راهکار خوبی برای نزدیک شدن به اصلاح طلبان است.

روزنامه آرمان به انعکاس عنوان تبرئه متهم پرونده قرن، پرداخت و نوشت: دادگاه محاکمه حسنی مبارک دیروز حکم خود را درباره مهمترین اتهامی که علیه وی و فرزندانش مطرح است، صادر کرد و بر اساس آن مبارک، فرزندانش، وزیر کشور و معاونان وزیر کشور از تمامی اتهامات تبرئه شدند. این روزنامه با انتخاب موضوع توضیح ظریف، لبخند میانه روها، اخم تندروها، نوشت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با حضور در جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس، گزارشی از مذاکرات وین 8 به نمایندگان ارایه کرد. اگرچه بسیاری از نمایندگان، توضیحات ظریف را کافی و کامل می‌دانستند اما در عین حال برخی بودند که مانند همیشه بر طبل مخالفت کوبیدند.

کلید فرهادی، قفل در اتاق وزیر را گشود، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. بالاخره روز ی که بسیاری منتظر آن بودند فرا رسید و چراغ اتاقی که تابلوی وزیر بر سر در آن نصب شده بود روشن شد. وزارت علوم حالا دیگر وزیر دارد، وزیری از جنس دانشگاه و برای پیشرفت کشور. محمد فرهادی که بعد از چهار گزینه پیشنهادی رییس جمهور توانست از سد بهارستان عبور کند و به شهرک غرب برسد، روز گذشته با حضور در وزارت علوم طی مراسم معارفه رسما به کار خود مشغول شد.