به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۱۰۰۴۹

فان‌مارویک: ترسی از اخراج شدن ندارم

فان‌مارویک: ترسی از اخراج شدن ندارم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال امارات با وجود شکست سنگین برابر قطر از پیشرفت تیمش می‌گوید. او حاضر به استعفا نیست.در یکی از بازی‌های یک چهارم نهایی جام ملت های عرب دو تیم امارات و قطر به مصاف هم رفتند. قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و توانست با ۵ گل امارات را در هم بکوبد و راهی نیمه نهایی شود.
 
فان مارویک، سرمربی امارات بعد از این بازی گفت: این برای نخستین بار در دوران مربیگری ام است که چنین شکست سنگینی را متحمل می شوم و فکر نمی کنم دیگر تکرار شود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود و تنها در زدن گل ناکام بودیم.

او ادامه داد: بازی دیوانه کننده ای بود. ما در بازی های اخیر پیشرفت خوبی داشته ایم و فکر می کنم هر کسی که شناختی از فوتبال داشته باشد متوجه چنین چیزی شده است. شکست با ۵ گل درس بزرگی به ما خواهد داد و باید از آن استفاده کنیم.رسانه های اماراتی از عملکرد فان مارویک اصلا راضی نیستند و خواستار اخراج او هستند. مربی هلندی در واکنش به این مساله گفت: من ترسی از اخراج شدن ندارم.پیش از این زاکرونی بعد از شکست ۴ بر صفر برابر قطر و همین مارویک بعد از شکست مشابه ۴ بر صفر برابر قطر از کار برکنار شدند و همین باعث شده رسانه های اماراتی پیش بینی کنند که مارویک یک بار دیگر به خاطر شکست سنگین برابر قطر از کار برکنار شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها