به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۳۱۳۲۸
به او چهار، پنج هفته زمان بدهید

سرمربی لورکوزن: باک آزمون یک‌ساعته خالی می‌شود!

گروه ورزشی: جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن تاکید کرد که سردار آزمون برای رسیدن به بهترین فرم خود به چهار تا پنج هفته زمان نیاز دارد.
سرمربی لورکوزن: باک آزمون یک‌ساعته خالی می‌شود!
بایر لورکوزن ابتدای هفته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا به مصاف بایرلورکوزن رفت و نهایتاً با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی و تازه‌وارد لورکوزن به دلیل عفونت در این بازی حاضر نبود و مجبور به استفاده از آنتی بیوتیک ‌شد.
جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن درباره وضعیت آمادگی این مهاجم ایرانی تیمش می‌گوید: این بازیکن هنوز به زمان نیاز دارد تا ‌100 درصد آماده باشد. ‌او به یک آمادگی کامل در طول چهار، پنج هفته و همچنین به بازی‌های دوستانه نیاز دارد تا به سطح برتر برسد.
او با اشاره به نقش سردار در لورکوزن عنوان کرد: آزمون می‌تواند خیلی به ما کمک کند. می‌توانید بگویید که او موقعیت‌ها را می‌شناسد و هم‌تیمی‌هایش را احساس می‌کند و همچنین ویژگی‌های فنی بسیار خوبی دارد. اما در برد 2-0 در ولفسبورگ دیدید که بعد از یک ساعت باک او خالی شد. آزمون آن انفجاری که از او انتظار می‌رفت؛ نداشت.
وی در مورد برنامه‌اش برای آمادگی سردار اظهار داشت: به همین دلیل سعی کردیم آن را با ریتم بازی بسازیم، گاهی 30 دقیقه، گاهی 60 دقیقه. امیدوارم بتواند با ویژگی‌های تهاجمی خود به ما کمک کند.
گفتنی است؛ بایرلورکوزن یک‌شنبه شب در یک بازی حساس به مصاف لایپزیش خواهد رفت و احتمالاً سردار آزمون در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و در صورت نیاز در نیمه دوم وارد زمین خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها