به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۳۶۳۷۶۶

فرانسه امیدوار شد: حضور پوگبا در قطر قطعی است

گروه ورزشی: پل پوگبا، هافبک یوونتوس پس از عمل جراحی زانو در حال ریکاوری است و آماده بازی برای تیم ملی فرانسه در جام جهانی است.
فرانسه امیدوار شد: حضور پوگبا در قطر قطعی است
پل پوگبا از زمان بازگشت به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به یوونتوس، هنوز یک بار هم به صورت رسمی برای تیم جدیدش به میدان نرفته است. در ماه جولای پل پوگبا دچار پارگی مینیسک شد و از آن مقطع او همچنان از میادین دور است. اما برای حضور در جام جهانی 2018، پوگبا روش درمان را به جای عمل جراحی انتخاب کرد و به نظر تصمیم این هافبک فرانسوی و جنگنده درست بوده است.

ابتدا برخی معتقد بودند این روش در درازمدت عمر فوتبالی پل پوگبا را به خطر انداخته و ممکن است باعث مصدومیت او در سال های آتی شود. اما این هافبک باتجربه روی تصمیم خود مصمم بود و به نظر می رسد بخش اول اهداف این بازیکن برآورده شده است.
حالا نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد پل پوگبا حداکثر تا یک ماه دیگر آماده حضور در میدان خواهد شد و البته بعید است قادر بع بازی برای یوونتوس در این مدت باشد، اما او برای مسابقات در تاریخ 20 نوامبر به طور کامل آماده خواهد بود. البته به نظر می رسد که انگولو کانته، هافبک چلسی، غایب بزرگ تیم ملی فرانسه در جام جهانی است و پل پوگبا در این تورنمنت زوج سال های اخیر خود را در زمین نخواهد داد.
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها