به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۶۴۹۴۲

همه چیز درباره هزینه کاشت ریش در تهران

گروه سلامت و زیبایی:
همه چیز درباره هزینه کاشت ریش در تهران
کاشت ریش در تهران با کمک متخصصان این حوزه در کلینیک‌های مخصوص با تجهیزات مدرن انجام می‌شود. مسئله مربوط به کاشت ریش برای افرادی است که معمولا خیلی دیر ریش در می‌آورند و یا ریش به صورت کامل ندارند. به همین جهت شاید از مردانگی و جذابیت آن‌ها کاسته شود. معمولا بسیاری از اقایان به داشتن ریش پر پشت میبالند. چرا که تمامی جذابیت یک مرد می‌تواند ریش پرپشت او باشد. ریش در صورت اگر به صورت یک دست در نیاید، فرد مجبور می‌شود که همیشه ریش خود را بتراشد، چرا که زیبایی در صورت او دیده نمی شود.
همانطور که می‌دانید زیبایی صورت هر فرد برای خود او و اطرافیانش بسیار دارای اهمیت است. هرفردی با توجه به بیماری‌ها و یا مشکلات ژنتیکی، برخی مسائل را متحمل می‌شود که امکان دارد اعتماد به نفس او را کور کند. دقیقا مسئله مربوط به نداشتن ریش کامل هم می‌تواند یک مسئله ژنتیکی باشد. بنابراین با کمک دکتر کاشت ریش در تهران که دارای تخصص هستند می‌توان این مشکل را برای همیشه برطرف ساخت.



مشخصات بهترین دکتر و کلینیک کاشت ریش در تهران
همانطور که می‌دانید برای بسیاری از ما اهمیت دارد که در یک کلینیک مجهز کار مربوط به عمل زیبایی را انجام دهیم. این موضوع به ما اطمینان می‌دهد که به یک کلینیک vip مراجعه کرده ایم. قطعا موضوع بعدی که برای ما بسیار دارای اهمیت است، حضور یک دکتر ماهر است. فردی که دلسوزانه با رعایت تمامی دستورات پزشکی به کار عمل جراحی بپردازد. همچنین سابقه بالا در انجام کار که می‌تواند تایید کننده ی میزان دانش و تجربه دکتر باشد. بنابراین چند مورد از بهترین مشخصات را برای شما عنوان می‌کنیم:
•    توجه متخصصین کاشت ریش در تهران به مریض از نظر آمادگی روحی
•    استفاده از مدرن ترین و جدید ترین روش‌های کاشت ریش در کلینیک مخصوص
•    توجه به مریضی فرد و اعمال حراجی متناسب با شرایط وی
•    ارائه مشاوره برای کاشت ریش به فرد بیمار توسط پزشک
•    بررسی سلامت فرد بعد از عمل جراحی
•    دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت جهت توجه به قوانین موجود

علل ریزش ریش و سبیل در افراد چیست؟
قطعا قبل از عمل یک پزشک متخصص با شما درباره کاشت ریش و روش‌های ان صحبت می‌کند. در واقع وی با بررسی مشکل شما به کاشت می‌پردازد. معمولا پزشکان حاذق موارد زیر را از جمله دلایل ریزش ریش می‌دانند.

•    مشکلات ژنتیکی و ارثی
خیلی از افراد در سنین 23 سالگی تازه شروع به درآوردن ریش می‌کنند، بنابراین در ان‌ها مشکلاتی چون خالی بودن بعضی از بخش‌های صورت دیده می‌شود. بنابراین در 99 درصد مواقع می‌توان آن را به مسائل ژنتیکی ارتباط داد. با این حال با کمک کاشت ریش تهران فرد می‌تواند این موضوع را برای همیشه حل کند.



•    داشتن برخی بیماری‌های پوستی در فرد که در ناحیه صورت رخ داده است
برخی بیماری‌ها به صورت طولانی مدت در ناحیه ی پوستی قرار می‌گیرد، در نتیجه باعث عدم رشد درست ریش در فرد می‌شود. این بیماری‌های پوستی زمان زیادی را از فرد برای درمان می‌گیرند. همچنین در صورت خوب شدن فرد، امکان دارد وی نتواند به زودی در صورت خود ریش در بیاورد. بنابراین باید به دکتر کاشت ریش در تهران مراجعه کند.

•    استفاده بیش از حد از لیزر در صورت
استفاده از لیزر بنا به هر دلیلی می‌تواند در در آوردن ریش در فرد، برای وی مشکل ایجاد کند.

•    ضربه و آسیب شدید
در صورتی که فرد در دوران کودکی آسیبی در ناحیه صورت دیده باشد، امکان دارد نتواند به صورت کامل ریش دربیاورد.

•    بریدگی و یا سوختگی
این موضوعات هم در بسیاری از مراجعین شایع است. بنابراین برای رفع آن باید به پزشک مراجعه کنند.

•    عمل جراحی
عمل جراحی که در صورت انجام می‌گیرد باعث می‌شود ریش و یا سیبیل به خوبی درنیاید. بنابراین این مسئله هم در افراد بسیار شایع است.



کاشت ریش در تهران توسط پزشکان ماهر
همانطور که می‌دانید قبل از ورود به کلینیک خیلی از ما نمی دانیم چه چیزی در انتظار ماست. نیاز داریم حتما کسی به ما یک دکتر خوب معرفی کند. هر کس می‌خواهد با توجه به وقت و هزینه ای که گذاشته است نتیجه ی درستی را از عمل ببیند. اهمیت کارکرد یک پزشک با تجربه در یک کلینیک با امکانات بیشتر بسیار دارای اهمیت است. دکتر در ابتدا ریش و سیبیل فرد را مورد بررسی قرار می‌دهد، سپس با توجه به میزان مشکلی که برای فرد به وجود امده است سعی می‌کند بهترین نسخه را تجویز کند. بنابراین با مشورت گرفتن با او می‌توان یک عمل موفق را داشت.
 
  هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر است؟
همانطور که می‌دانید هزینه‌های کاشت ریش در هر فرد با دیگری بر اساس نوع کاشتی که انجام داده است، تفاوت دارد. همچنین مواردی مانند تخصص و مهارت پزشک و تجهیزاتی که استفاده می‌کند می‌تواند در تعیین هزینه کاشت ریش در تهران تاثیرگذار باشد. کلینیک‌های بسیاری هم هستند که دقیقا خلاف این ویژگی‌ها را دارند، در واقع آن‌ها هیچ توجهی به تجهیزات ندارند و برای ارتقای سطح دانششان هیچ کوششی نمی کنند.
به همین دلیل شاید در آن جا هزینه‌ها کمتر باشد. برای کسی که خواهان تغییرات در صورت خود به منظور زیبایی است، قطعا هزینه اهمیتی ندارد و می‌خواهید بهترین چهره را برای خود بسازد. با توجه به مسائل مربوط به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد، نوسان در هزینه ریش را می‌توان مشاهده کرد. چند مورد تاثیرگذار در هزینه را با یک دیگر بررسی می‌کنیم:
•    تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی از جمله مشکلاتی هستند که باعث افزایش قیمت در این حوزه شده اند.
•    نوع پوست فرد برای کاشت ریش بسیار تاثیرگذار است، پوست‌هایی که در آن سوختگی وجود داشته باشد، پزشک مجبور است حساسیت بیشتری برای آن اعمال کند.
•    سن فرد هم بسیار در کاشت ریش شرط است. چرا که حساسیت و دقت کار برای هرکدام امکان دارد که وجود داشته باشد.

برای کاشت ریش چه نکاتی را باید رعایت کرد
همانطور که می‌دانید انجام کاش ریش هم مانند دیگر عمل‌های زیبایی ملزم به انجام و رعایت نکاتی است تا عمل ریش بهتر نشان داده شود. چند مورد را با یک دیگر بررسی خواهیم کرد:
•    حتما در انجام کاشت ریش در تهران در نظر داشته باشید که زاویه کاشت ریش در صورت به خوبی انجام شود. در واقع این کار‌ها توسط دکتر کاشت ریش در تهران به صورت دقیق انجام می‌شود.
•    سایز سوراخ‌هایی که برای ریش در نظر گرفته می‌شود بسیار دارای اهمیت است تا عمل به درستی انجام گیرد. در صورتی که سوراخ‌ها بزرگ باشد، ریش به صورت غیر طبیعی رشد می‌کند. بنابراین با انجام تکنیک‌هایی که توسط دستگاه‌های مدرن توسط پزشکان حاذق انجام می‌شود، می‌توان سوراخ‌های ظریفی را در پوست اعمال کرد.

روش‌های مربوط به کاشت ریش در تهران چگونه است؟
همانطور که می‌دانید برای انجام کاشت ریش، روش‌هایی وجود دارد که هر کدام بر اساس نیاز‌های فرد انجام می‌گیرد. بنابرین کاشت ریش در تهران با توجه به تجربه پزشکان به افراد اعمال می‌شود.

•    کاشت ریش و سبیل به روش میکروگرافت
یکی از روش‌هایی است که متخصص با انجام بی حسی بر روی بخشی از صورت بعد از کاشت و یا با برداشت فولیکول با هولدر‌های اتوماتیک اعمال می‌شود. زمانی که این برداشت صورت می‌گیرد فولیکول‌ها با دستگاهی به اسم میکرو ایمپلنتر در پوست کاشته می‌شود. این روش با سرعت بالاتری پیوند می‌دهد و دوره نقاهتی که دارد بسیار کوتاه است. در صورتی که بیماری پوستی و یا مشکلاتی مانند شیمی درمانی در فرد صورت گرفته باشد، میکروگرافیت‌ها باعث به وجود آمدن ریش و موی پرپشت می‌شوند.یکی از مزیت‌های این عمل آن است که باعث می‌شود که در مدت زمان کوتاهی مو شروع به رشد می‌کند.

•    کاشت ریش و سبیل به روش FIT
از جمله روش‌هایی که بعد از بی حسی و استریل پوست صورت توسط متخصص انجام می‌گیرد، به صورتی است که فولیموب‌های مو در بین گوش و پشت سر فرد به صورت تکی با پانج استخراج می‌شود. در مرحله بعدی با توجه به شکاف‌هایی که صورت گرفته است، فرد متخصص با مهارت‌هایی که دارد می‌تواند کاشت مو را با ظرافت تمام انجام دهد. بعد از عمل کاشت زخم‌های کوچکی در پشت سر وی دیده می‌شود که شاید به مدت چند هفته مهمان فرد بیمار باشد.

•    کاشت ریش صورت به روش  DHI
یکی از روش‌هایی است که از قسمت‌های پرپشت مو، کمی مو برداشته می‌شود. کاشت مو با این روش دارای عوارض بسیار پایینی است. یکی از عوارض آن می‌تواند تورم باشد، اما بعد از مدت کمی به صورت کامل بهبود پیدا می‌کند. این روش بسیار طرفدار دارد و افراد بسیاری برای انجام دادن آن به متخصص مراجعه می‌کنند.

•    کاشت ریش به روش FUT
یکی از روش‌های متداولی که در افراد برای کاشت ریش انجام می‌شود، روش FUT می‌باشد. در این روش متداول نیاز است که از نوار‌های 3 یا 4 اینچی را از موهای پشت سر برداشت و سپس به گرافیت‌های کوچکی که 4 تار مو می‌شود، آن‌ها را تقسیم کرد. بعد از گذشت این مرحله محل مناسب برای کاشت مو باید انتخاب شود، بنابراین در محل مناسب کاشته می‌شود. برای انجام این روش از کاشت مو حتما از یک پزشک مشورت بگیرید.

•    کاشت مو به روش FUE
نمونه کاشت‌های پر طرفدار است، چرا که جای بخیه و اسکار در آن باقی نمی ماند. در این روش هم مو‌هایی از بانک مو برداشته می‌شود سپس پزشک با مهارت و دقت بالا توسط تجهیزات مدرن به کاشت آن‌ها می‌پردازد.

•    کاشت ریش به روش SUT
یکی از روش‌هایی است که بسیار جدید است. در این روش سعی بر کاشت مو به صورت طبیعی است طبیعی است. بنابراین قابلیت رشد در آن با توجه به توالی بالا و خوب قابل تامل است. بنابراین می‌تواند یک روش بسیار مناسب برای افراد باشد.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها