به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۹۷۲۵۶

توماس مولر صحنه غیرعادی را توضیح می‌دهد

توماس مولر صحنه غیرعادی را توضیح می‌دهد
گروه ورزشی:یک صحنه غیرعادی از شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی ثبت شده است.به گزارش"ورزش سه"، در پایان نیمه اول دیدار بایرن مونیخ و منچسترسیتی که پپ گواردیولا یک بر صفر مقابل تیم سابقش پیروز شده، دوربین‌های تلویزیونی توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ را کنار زمین نشان می‌دهند که مشغول گفتگو است.

اما این گفتگو با یکی از کمک مربیانش نیست، بلکه با توماس مولر بود! اینطور به نظر می‌رسید که توخل از ستاره قدیمی بایرن مشورت می‌گیرد.در دقیقه 42 ماتیاس دی‌لیخت از بایرن مصدوم شد. او تحت درمان بود و توخل بازیکنان نیمکت نشین را برای گرم کردن فرامی‌خواند. سپس با مولر صحبت می‌کند و با او در مورد بهترین راه برای تغییر اوضاع مشورت می‌کند.

سرمربی جدید بایرن به نظر می‌رسد بسیار به این تیم نزدیک است و توصیه‌های بازیکنان برای او مهم است. مولر درمورد این صحنه توضیح داد: "او از من سوالی پرسید و سعی کردم جواب بدهم. او تا اینجا واقعاً خوب کار کرده است، همه ما احساس خوبی داریم، حتی اگر نتیجه بازی منچسترسیتی مانند ضربه‌ای به شکم ما وارد شد."

مولر در بازی رفت مقابل منچسترسیتی از ابتدا نیمکت نشین بود و در دقیقه 80 وارد زمین شد که نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند. توخل در این مسابقه از سرژ گنابری، کینگزلی کومان، جمال موسیالا و لروی سانه به عنوان شانس‌های اول گلزنی بهره برد که البته در این عمل ناکام بودند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها