به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۱۱۹۱۹

بهترین مارک شامپو برای سگ بر اساس نژاد در پت شاپ ایران زمین

گروه کسب و کار: نوع شامپویی که برای سگ انتخاب می کنید سهم موثری در حفظ سلامت پوست و موی سگ شما داره. از ظرفی شما مسئول نگهداری سگ تون هستید و برای مراقبت از اون باید اصول بهداشت و تغذیه ی سگ ها رو رعایت کنید. بهترین شامپو برای سگ ها شامپویی هست که قادر باشه چربی ها و ترشحات طبیعی پوست و آلاینده ها رو از سطح پوست سگ پاک کنه و با ترکیبات مغذی در تقویت فولیکول های موی سگ موثر عمل کنه.
بهترین مارک شامپو برای سگ بر اساس نژاد در پت شاپ ایران زمین
بعضی از شامپوها علاوه بر موارد بالا حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده هم هستند و باعث خوش حالتی و لطافت موهای سگ می شن.
سگ ها با نژادهای مختلف موهای متفاوتی دارند، راهنمای انتخاب شامپو سگ رو در پت شاپ ایران زمین دنبال کنید و بهترین مارک شامپو بر اساس نژاد سگ ها رو بشناسید.

بهترین شامپو برای سگ ها چه مشخصاتی داره؟
ابتدا ویژگی هایی که یک شامپو سگ خوب باید داشته باشه رو بررسی می کنیم و بعد با معرفی بهترین برندهای شامپو سگ برای انتخاب شامپو شما رو راهنمایی می کنیم. شامپوی خوب برای سگ ها باید دارای رایحه ی ملایم و مطبوعی باشه. تا حد ممکن از خرید شامپو سگ با بوی تند و شدید خودداری کنید تا همیشه سگ شما خوشبو و لطیف باشه.
به هیچ وجه از شامپوی انسانی برای سگ استفاده نکنید. شامپوی انسانی می تونه به پوست و موی سگ آسیب جدی وارد کنه و اون ها رو دچار حساسیت، خشکی پوست یا پوسته پوسته شدن پوست کنه. اگر سگ شما شرایط خاص داره یا مبتلا به آلرژی های پوستی هست باید شامپوی مخصوص برای درمان و التیام پوست سگ رو تهیه کنید. بهترین مارک های شامپوی سگ بر اساس نژاد رو در ادامه ببینید و با ویژگی های هرکدوم آشنا بشید تا بتونید راحت تر شامپوی مناسب سگ تون رو تهیه کنید.

بهترین برند های شامپو سگ

برندهای برتر شامپو سگ
برای خرید شامپو سگ لازم نیست حتما به دنبال برند خاص یا گرون قیمتی باشید، تقریبا تمام شرکت های تولیدکننده ی محصولات بهداشتی برای پت ها از فرمولاسیون مناسب شامپو سگ استفاده می کنند و تنها تفاوت اون ها در کیفیت یا ترکیبات اضافه ای هست که در محصولاتشون به کار می برند.
نمونه های معرفی شده از بهترین مارک شامپو برای سگ بر اساس نژاد سگ هستند.

بهترین شامپو برای سگ پودل: در انتخاب شامپوی مناسب برای سگ های پودل به میزان PH شامپو دقت کنید. چون اگر مواد صابونی در شامپوی سگ به کار رفته باشه با توجه به وجود غدد چربی فعال در پوست سگ های پودل ممکنه تنظیم میزان چربی پوست اون ها مختل بشه و دچار بیماری های پوست و مو بشن. وجود مواد شیمیایی  زیاد و بالا بودن سطح PH شامپو سگ های پودل رو مستعد آلرژی، بیماری های عفونی و قارچ ها می کنه.

بهترین شامپو برای سگ پامرانین: اگر شما سگ پامرانین دارید حتما متوجه آسیب پذیری و شکنندگی موهای پامرانین شدید. استفاده از شامپوهای معمولی سگ ها برای این نژاد ممکنه به موی اون ها آسیب بزنه و ریزش اون رو بیشتر کنه. بهترین کار استفاده از شامپو سگ ضد ریزش با خاصیت بالا بردن استحکام و دوام موی سگ هست که از حجم زیاد و موهای پرپشت پامرانین مراقبت کنه.

بهترین شامپو برای سگ ها ژرمن: سگ های ژرمن اگر لایه ی چربی که روی پوستشون دارند از بین بره ریسک ابتلای اون ها به انواع و اقسام قارچ ها و بیماری های ویروسی افزایش پیدا می کنه. پس بهتره در تعداد شستشوی سگ ژرمن و انتخاب شامپوی مناسب برای پوست اون دقت کنید. 

بهترین شامپو برای سگ ها سفید: برای سگ های سفید شامپو های خاص با فرمول تمیزکننده ی متفاوت طراحی شده که به موی اون ها نرمی و درخشنگی بالایی می ده. این شامپوها قدرت تمیزکنندگی زیادی دارن و نرمی و لطافت پوست رو حفظ می کنند.

بهترین شامپو برای بولداگ: بولداگ ها مستعد چروکیدگی پوست، خارش و التهابات ناشی از بیماری های باکتریایی هستند. سعی کنید برای اونها شامپویی با خاصیت ضد خارش و خشکی پوست تهیه کنید.

بهترین شامپو برای پیت بول: پیت بول ها با موهای کوتاه و چربی متعادل پوست و مو تقریبا نیازهای پوستی شون به طور طبیعی برطرف می شه و نیاز به شستشو با شامپوهای ملایم و به تعداد دفعات منظم دارند.

خرید بهترین مارک شامپو برای سگ

خرید بهترین مارک شامپو برای سگ
برندهای حرفه ای زیادی در زمینه ی تولید شامپو و لوازم بهداشتی مخصوص سگ ها فعالیت می کنند که از میان اون ها محصولات رویال کنین، هپی داگ، ارث بث و دی کت، سینرژی، تاپفید و نوتری پت اتخاب های با کیفیتی هستند. می تونید برای انتخاب نوع شامپوی سگ با دامپزشک تون مشورت کنید و راهنمایی های لازم رو از دامپزشک بگیرید.
برای تهیه ی لوازم بهداشتی سگ ها و محصولات غذای پت ها به پت شاپ ایران زمین مراجعه کنید و محصولات اورجینال و با کیفیت رو به راحتی سفارش بدید و دریافت کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها