به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۲۳۸۷۹

لقب جدید مسی انتخاب شد: ابَراعجوبه!

لقب جدید مسی انتخاب شد: ابَراعجوبه!
گروه ورزشی: اینترمیامی موفق شد در فاصله کوتاهی پس از فتح جام قهرمانی لیگز کاپ به فینال رقابت‌های جام یو اس اوپن آمریکا هم صعود کند. 

آنها بامداد امروز در مرحله نیمه نهایی مقابل سینسیناتی به میدان رفتند و این تیم را در ضربات پنالتی شکست دادند تا بار دیگر شانس کسب جامی دیگر را هم داشته باشند. 

مسی که پیش از این در تمامی دیدارهایش برای اینترمیامی موفق به گلزنی شده بود، نتوانست در این بازی دروازه حریف را باز کند اما دو پاس گل زیبا برای لئوناردو کامپانا ارسال کرد تا باز هم تاثیر بسیاری روی نتایج خوب تیمش داشته باشد. 

مارتینو که پس از پایان بازی بسیار از عملکرد این ستاره آرژانتینی راضی بود به خبرنگاران گفت: «او واکنش و پاسخی مناسب در هر لحظه از بازی دارد. مهم نیست که شرایط به چه صورت باشد. این چیزی است که بارها نشان داده است. 

او امروز هم این توانایی را به عنوان سازنده گل و نه زننده ضربه پایانی به خوبی نشان داد. شما می‌توانید این موضوع را در پاس گل آخر و دیرهنگامی که برای کامپانا فرستاد به خوبی ببینید. او کاری می‌کند که نمایشی بسیار دشوار کاملا آسان به نظر برسد. این پاس گلی از سوی یک ابَراعجوبه بود!»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها