به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۱۸۲

مهر پایان برانتقال جنجالی:ستاره سابق را ردکردند

مهر پایان برانتقال جنجالی:ستاره سابق را ردکردند
گروه ورزشی:باشگاه بایرن مونیخ از تصمیمش برای به خدمت گرفتن ژروم بواتنگ، مدافع سابق این تیم، منصرف شد.به گزارش "ورزش سه"، بواتنگ در چند روز اخیر در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شده بود تا شرایطش تحت بررسی کادر فنی این تیم قرار بگیرد و قراردادی با او امضا شود. 

این اتفاق با مخالفت هواداران بایرن روبرو شده و بسیاری از آنها معتقد بودند که این مدافع نباید دیگر پیراهن این تیم را به تن کند اما با این وجود مدیران این باشگاه شرایط را تحت نظر داشتند تا هرچه زودتر او را برای تقویت خط دفاعی به خدمت بگیرند. توماس توخل هم علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این در زمان حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن هم تمایل زیادی به همکاری با او داشت و همین موضوع نقش مهمی در به خدمت گرفتن او از سوی بایرن ایفا کرده بود. 

اما حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که بایرن از جذب بواتنگ منصرف شده و پرونده بازگشت او به این تیم به صورت کامل بسته شده است و او دیگر در تمرینات این تیم هم حاضر نخواهد شد. گفته می‌شود پرونده بازی که این مدافع در دادگاه دارد نقش بسیار مهمی را در این تصمیم داشته و همچنین بازگشت ماتیاس دی‌لیخت از مصدومیت پس از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر باعث شده که بایرن احساس کند نیازی به حضور او در ترکیب تیمش ندارد و این موضوع را به خود این بازیکن هم اطلاع داده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها