به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۳۵۲۸۴

تغییر عجیب لئو در آمریکا: مسی خواننده شد!

تغییر عجیب لئو در آمریکا: مسی خواننده شد!
گروه ورزشی:ادیسون آزکونا، هافبک اینترمیامی، فاش کرد که لیونل مسی در اولین سفرش با این تیم سر میز شام برای آنها آواز خوانده است.به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان مهلت قراردادش تصمیم گرفت به پیشنهاد هنگفت باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد منفی دهد و با ترک فوتبال اروپا راهی لیگ فوتبال آمریکا شود و پیراهن اینترمیامی را به تن کند.

این تصمیم او باعث شد که سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که دوستان صمیمی و نزدیک این بازیکن در بارسلونا بودند هم با اتمام مدت قراردادشان با این باشگاه، به او ملحق شوند و هر سه نفر حالا در کنار هم در فلوریدا حضور دارند. این ستاره آرژانتینی همیشه به خجالتی و آرام بودن معروف بوده و بسیاری از هم‌تیمی‌های او در تیم‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که جو هیجان‌زده آمریکا از حضور او روی خود این بازیکن هم تاثیر گذاشته بود.

آزکونا در گفت‌وگو با Infobae درباره تجربه رویارویی با مسی اظهار داشت: «او در اولین سفری که به همراه تیم داشت، سر میز شام برای ما آواز خواند. ده‌آندره یدلین و ویکتور اولوا دو بازیکنی بودند که او را تشویق کردند و جسارت انجام این کار را به او دادند. آنها گفتند که بازیکنان جدید باید آواز بخوانند و جوک بگویند.

اول آلبا آواز خواند، پس از او بوسکتس و مسی هم نفر آخری بود که این کار را انجام داد.من از وقتی کوچک بودم همیشه رویای بازی کردن کنار مسی را داشتم و بالاخره این فرصت را به دست آوردم که با او در یک رختکن باشم، در کنارش تمرین کنم و تجربه حضور در یک تیم همزمان با او را به دست آورم. این رویایی است که به واقعیت تبدیل شده است.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها