به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۴۰۸۰۴

هشدار به ستاره پرتغالی: با طناب به سیتی می‌برمت!

هشدار به ستاره پرتغالی: با طناب به سیتی می‌برمت!
گروه ورزشی: درخشش نوس در ترکیب بنفیکا پس از جدایی انزو فرناندز از این تیم باعث شده که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ و مطرح اروپایی به او جلب شود. 
این ستاره جوان پرتغالی در این فصل یازده بازی در ترکیب بنفیکا انجام داده و همچنین موفق شد گل مهم و ارزشمندی را در لحظات پایانی بازی برابر اسپورتینگ پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر به ثمر برساند. 
رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که چند نماینده از دپارتمان استعدادیابی و جذب بازیکن منچستریونایتد در این بازی در ورزشگاه حضور داشتند تا شرایط این بازیکن را از نزدیک دنبال کنند و امیدوار هستند که بتوانند هرچه زودتر او را به خدمت بگیرند. 
برناردو سیلوا در واکنش به این شایعات و در پاسخ به سوالی در این باره به B24 گفت: «اگر می‌توانستم، طنابی را دور ژوائو نوس می‌بستم و او را به منچسترسیتی منتقل می‌کردم. البته که دوست دارم ببینم ژوائو به جای پیوستن به یونایتد، با پیراهن سیتی در زمین حاضر خواهد شد.»
این اظهارات در حالی مطرح شده که برونو فرناندز هم روز گذشته در مصاحبه‌ای از پیوستن این هم تیمی‌‎اش در تیم ملی پرتغال به منچستریونایتد استقبال کرده و گفته بود که دوست دارد در کنار این بازیکن در سطح باشگاهی هم بازی کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها