به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۹۷۳۷۷

بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا

گروه گردشگری: تحصیل در استرالیا فرصتی برای کسب اعتبار آموزشی و دریافت مدارک معتبر، برای کار در این کشور یا دیگر کشورهای برتر دنیا است. با تحصیل در استرالیا فرصت مهاجرت به کشورهای مختلف جهت ساخت زندگی مرفه و آینده‌ای مطمئن فراهم می‌شود.
بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا
استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر است و شرایط خوب و امکانات فراوان، فرصتی برای زندگی ایده‌آل در آن فراهم می‌کنند. این کشور با اقتصادی مطمئن یکی از گزینه‌های مناسب مهاجرت کاری یا سرمایه‌گذاری است و با برخورداری از نظام آموزشی قوی و بهترین دانشگاه‌ها، جزو بهترین گزینه‌های مهاجرت تحصیلی محسوب می‌شود. مهاجرت به استرالیا با هدف کار یا تحصیل، نیازمند آشنایی با شرایط این کار و اطلاعات جزئی در مورد روش انتخابی است. برای مثال اگر متقاضی تحصیل در استرالیا هستید، باید با بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا آشنا باشید تا شانس موفقیت خود را بیشتر کنید. در این مطلب چند مورد از این رشته‌ها که اعتبار بالایی داشته و برای کسب درآمد در استرالیا هم مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد.

مهاجرت تحصیلی، راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا 
مهاجرت به استرالیا با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که متقاضیان بسته به شرایط و آمادگی خود قادر به انتخاب هر کدام از آن‌ها هستند. مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه‌گذاری، تحصیلی مهاجرت از طریق ازدواج و... جزو روش‌های متعدد مهاجرت به استرالیا هستند که در میان آن‌ها مهاجرت تحصیلی، راحت‌ترین روش محسوب می‌شود. 

تحصیل در استرالیا به دلیل دسترسی به بهترین امکانات آموزشی از نظر کیفی، امتیازات زیادی دارد. همچنین با تحصیل در این کشور امکان اقامت در بهترین شهر استرالیا برای زندگی فراهم خواهد شد. از دیگر مزایای تحصیل در استرالیا می‌توان به تجربه تحصیل در جایی با ملیت‌های مختلف اشاره کرد که به آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم دیگر کشورها کمک می‌کند.
تقویت زبان انگلیسی یکی دیگر از مزایای تحصیل در استرالیا است. با توجه به اینکه بیشتر مردم این شهر به خصوص دانشجویان و در محیط‌های آموزشی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، ناخودآگاه زبان شما نیز تقویقت خواهد شد. علاوه بر این‌ها استرالیا کشوری مدرن با امکانات عالی و سطح کیفی زندگی مناسب است و تحصیل در آن امکان مهاجرت به کشوری پیشرفته و امن را فراهم می‌کند. به علاوه افرادی که تحصیلات خود را در استرالیا به اتمام رسانده و مدرک دریافت کرده‌ باشند، شانس بیشتری برای مهاجرت به کشورهای اروپایی دارند.

شرایط لازم برای تحصیل در بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا
مهاجرت تحصیلی و ورود به بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا در مقاطع مختلف امکان‌پذیر است. افراد کمتر از 18 سال که دانشجو محسوب می‌شوند امکان تحصیل در مدارس استرالیا به عنوان دانش آموز را دارند و افراد بالای 18 سال نیز می‌توانند در یکی از رشته‌های دانشگاهی این کشور به تحصیل مقاطع مختلف لیسانس، ارشد و دکترا بپردازند. تحصیل در هرکدام از مقاطع تحصیلی شرایطی مشخص دارد و متقاضیان پیش از اقدام به مهاجرت باید از شرایط آن مطلع باشند. شرایط عمومی تحصیل در این کشور عبارتند از:
•    داشتن سن مناسب برای تحصیل در این کشور (برای دوره کارشناسی حداکثر 22 سال)
•    تسلط به زبان انگلیسی و داشتن یکی از مدارک معتبر در این باره
•    ارائه مدارک مربوط به دوره تحصیلی قبلی و ریز نمرات برای اثبات قبولی
•    داشتن انگیزه‌نامه یا توصیه‌نامه   
•    تمکن مالی مناسب برای تامین هزینه‌های تحصیل و زندگی در طول تحصیل

رشته های مورد نیاز مهاجرت به استرالیا کدامند؟
همان‌طور که گفته شد، متقاضیان تحصیل در استرالیا امکان ورود به هرکدام از رشته‌های تحصیلی که با شرایط و سابقه تحصیلی آن‌ها امکان‌پذیر باشند را دارند. با این حال شانس مهاجرت زمانی که فرد یکی از رشته‌های مورد نیاز استرالیا را انتخاب کند، بیشتر خواهد شد. رشته‌های مورد نیاز، رشته‌هایی هستند که به دلیل کمبود نیروی متخصص یا نیاز بازار کار استرالیا، تحصیل در آن‌ها اهمیت بیشتری داشته و اغلب با مزایای بالاتری نسبت به دیگر رشته‌ها همراه است. 
انتخاب این رشته‌ها، شانس پذیرش برای تحصیل در این کشور را بیشتر می‌کند. از طرفی اگر متقاضی کار در استرالیا باشید، با انتخاب رشته‌های مورد نیاز، شانس بیشتری برای ورود به بازار کار نیز خواهید داشت. از جمله رشته‌هایی که در حال حاضر دولت استرالیا تاکید بیشتری روی تحصیل در آن‌ها دارد و بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    رشته معماری
•    ساخت و ساز و برنامه‌ریزی شهری
•    مهندسی پزشکی
•    مهندسی کشاورزی
•    پرستاری
•    روانشناسی
•    علوم پزشکی و....
ارائه لیست بالا به معنی کم اهمیت بودن دیگر رشته‌ها نیست و صرفا به این معنی است که در حال حاضر کشور استرالیا از متقاضیان تحصیل در این رشته‌ها استقبال بیشتری کرده و شرایط بهتری را برای تحصیل در آن‌ها فراهم می‌کند. 

بهترین رشته ها برای تحصیل در استرالیا 
به جز رشته‌های مورد نیاز که جزو رشته‌های اساسی و مهم برای تحصیل در استرالیا محسوب می‌شوند، رشته‌های متعدد دیگری هم وجود دارند که متقاضیان تحصیل در این کشور قادر به انتخاب آن‌ها هستند. این رشته‌ها در بهترین دانشگاه‌های استرالیا تدریس شده و با مطالعه و دریافت مدرک آن‌ها، شانس مهاجرت کاری به استرالیا و دیگر کشورها چندین برابر می‌شود. 
البته تحصیل در بهترین رشته‌های استرالیا قوانین و شرایطی هم دارد که در بخش‌های قبل به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. در این بخش به معرفی این رشته‌ها در دسته‌های مختلف مهندسی، علوم انسانی و... می‌پردازیم. در صورتی که متقاضی مهاجرت به استرالیا هستید، آشنایی با رشته‌های مختلف هر زیر گروه، اولین موضوعی است که باید به آن توجه داشته باشید. 

رشته های مهندسی برای تحصیل در استرالیا 

رشته های مهندسی برای تحصیل در استرالیا 
رشته‌های مهندسی در همه جای دنیا به عنوان رشته‌های پرطرفدار  و پول‌ساز محسوب شده و تحصیل در آن‌ها طرفداران زیادی دارد. رشته‌های مختلفی در دسته علوم مهندسی جای می‌گیرند که متقاضیان مهاجرت بسته به سابقه تحصیلی و علاقه خود قادر به انتخاب هرکدام از آن‌ها هستند. این رشته‌ها که پرمتقاضی‌ترین رشته‌های تحصیل در استرالیا هم محسوب می‌شوند از بازار کار خوبی در تمام دنیا برخوردار هستند. بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا در گروه مهندسی عبارتند از:
•    معماری: همان‌طور که گفتیم معماری جزو رشته‌های مورد نیاز برای تحصیل در استرالیا است و افرادی که به آن علاقه داشته و مهارت‌های لازم را داشته باشند، شانس زیادی برای موفقیت در این رشته خواهند داشت. معماری جزو رشته‌های تحصیلی پردرآمد هم محسوب می‌شود و به دلیل داشتن بازار کار تضمین شده، همه ساله افراد زیادی برای تحصیل در آن درخواست می‌دهند.
•    ساخت و ساز و برنامه‌ریزی شهری: این رشته نیز جزو رشته‌های پرمتقاضی استرالیا با بازار کار خوب و تضمین شده است. درآمد در این رشته نسبتا بالا است و با توجه به اینکه در معتبرترین دانشگاه‌های استرالیا تدریس می‌شود، مدرک آن نیز مورد قبول تمام کشورهای دنیا است.
•    کامپیوتر و فناوری اطلاعات: نقش پررنگ کامپیوتر در زندگی بشر امروزی باعث شده که رشته‌های تحصیلی مرتبط با آن هم اهمیت زیادی پیدا کنند. اگر به دنبال رشته‌ای پول‌ساز در استرالیا هستید کامپیوتر هم یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.
•    مهندسی پزشکی: از دیگر رشته‌های پرطرفدار و آینده‌دار برای تحصیل در استرالیا می‌توان به مهندسی پزشکی اشاره کرد. تولید و ساخت محصولات طبی و ابزارهای پزشکی، وظیفه این گروه از مهندسان است. مهندسی پزشکی نیز جزو رشته‌های با بازار کار عالی محسوب می‌شود.

از دیگر گزینه‌های مناسب برای تحصیل مهندسی  در استرالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    مهندسی برق
•    مهندسی صنایع
•    مهندسی شیمی
•    مهندسی مکانیک
•    مهندسی کشاورزی

رشته های تجربی برای تحصیل در استرالیا
یکی دیگر از دسته‌هایی که پرطرفدارترین رشته‌ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا را دارد، دسته تجربی است. رشته‌های مختلفی در این گروه قرار می‌گیرند که هرکدام را می‌توان به عنوان بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا معرفی کرد. رشته‌های تجربی در تمام دنیا محبوب هستند و بازار کار و خوب و تضمین شده، آمار متقاضیان مهاجرت به آن‌ها را بالا می‌برد. چند مورد از پرطرفدارترین رشته‌ها در این دسته عبارتند از:
•    پرستاری: پرستاری یکی از مهم‌ترین رشته‌های علوم تجربی در استرالیا است که در لیست رشته‌های مورد نیاز این کشور هم قرار دارد. اکثر دانشگاه‌های معتبر و سطح بالای استرالیا، پرستاری را ارائه می‌دهند و بیشتر آن‌ها بازار کار پرستاران را نیز تضمین می‌کنند. تنوع مشاغلی که دانشجویان پرستاری بعد از فارغ‌التحصیلی قادر به انجام آن هستند نسبتا زیاد است و با کسب سابقه کار، کسب درآمد بالا نیز از آن امکان‌پذیر خواهد بود.
•    پزشکی: گرایش‌ها و شاخه‌های مختلف پزشکی نیز جزو رشته‌های محبوب و پرمتقاضی تحصیل در استرالیا هستند. علوم پزشکی در تمام دنیا محبوبیت دارد و اهمیت آن بعد از پاندمی کرونا بیشتر هم شد. افرادی که در این رشته تحصیل کرده و مدارک معتبر آن را دریافت می‌کنند، قادر به کار و ادامه تحصیل در هر جای دنیا خواهند بود.
•    روانشناسی: استرالیا یکی از بهترین کشورها از شادترین و مرفه‌ترین کشورهای دنیا است و علت آن، اهمیتی است که به سلامت روان داده می‌شود. روانشناسی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی این کشور است و افرادی که از این رشته فارغ‌التحصیل می‌شوند، فرصت‌های شغلی متعددی برای کار و کسب درآمد دارند.

دیگر رشته‌های محبوب این دسته عبارتند از:
•    دندان‌پزشکی
•    متخصص زنان و زایمان
•    چشم پزشکی
•    ارتوپدی
•    جراحی زیبایی و پلاستیک
•    جراح عمومی
•    اورژانس و فوریت‌های پزشکی

رشته های انسانی برای تحصیل در استرالیا
دیگر دسته‌ای که بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا را می‌توان از میان آن انتخاب کرد، دسته علوم انسانی است. رشته‌های مختلفی در این دسته قرار می‌گیرند که اغلب دارای بازار کار مناسبی بوده و تحصیل در آن‌ها در سطح جهانی محبوبیت دارد. چند نمونه از بهترین رشته‌های انسانی برای تحصیل در کشور استرالیا عبارتند از:

•    مدیریت بازرگانی: مدیریت بازرگانی جزو محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در استرالیا است به خصوص برای تحصیل در مقاطع عالی است. دانشکده‌هایی که این رشته را در استرالیا ارائه می‌کنند، همگی جزو معتبرترین دانشگاه‌های جهان هستند و از استاندارد بالایی برخوردار هستند. با تحصیل در این رشته افراد به مدیرانی توانمند تبدیل خواهند شد و این فرصت را دارند که در بهترین مشاغل به کار بپردازند.
•    حقوق: از دیگر رشته‌های پرمتقاضی زیرگروه انسانی در تمام دنیا  می‌توان به حقوق اشاره کرد. حقوق نیز جزو رشته‌های پردرآمد این کشور است که از بازار کاری تضمین‌شده برخوردار بوده و دارندگان مدرک آن شانس مهاجرت به هر کشوری را دارند. با تحصیل در این رشته و انجام آزمون‌های آن، امکان کار به عنوان وکیل هم فراهم می‌شود که هم از نظر جایگاه شغلی و هم از نظر درآمد یک امتیاز مهم محسوب می‌شود.

•    رشته‌های مدیریتی: به جز مدیریت بازرگانی، دیگر رشته‌های مدیریتی نیز جزو رشته‌های مهم استرالیا محسوب شده و تحصیل در آن‌ها مزایای زیادی دارد. مدیریت صنعتی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دولتی، مدیریت امور مالی و... از جمله رشته‌های این زیر گروه هستند.
•    اقتصاد: علاقه‌مندان به رشته‌های علوم انسانی که از دانش ریاضی خوبی برخوردار باشند، امکان شرکت در رشته اقتصاد یکی از پردرآمدترین رشته‌های زیر گروه علوم انسانی و بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا در گروه علوم انسانی را نیز دارند. این رشته نیز از بازار کار خوبی برخوردار بوده و تحصیل در آن برای کسب درآمد عالی بهترین فرصت است.
 
پردرآمدترین رشته‌های تحصیلی در استرالیا 

پردرآمدترین رشته‌های تحصیلی در استرالیا 
معیار هر فرد برای انتخاب رشته تحصیلی متفاوت است اما بیشتر افراد در دنیای امروز، رشته تحصیلی خود را از میان رشته‌هایی انتخاب می‌کنند که بازار کاری بهتری داشته و امکان کسب درآمد بالا از آن‌ها امکان‌پذیر است. در واقع رشته تحصیلی خود را با بررسی بازار کار انتخاب می‌کنند تا بلافاصله بعد از پایان تحصیل، قادر به کار و کسب درآمد باشند. در میان رشته‌های مختلف معرفی شده برای تحصیل در کشور استرالیا، برخی رشته‌ها را می‌توان تحت عنوان رشته‌های پول‌ساز و پردرآمد معرفی کرد. برخی از این رشته‌ها عبارتند از:

•    مهندسی: بیشتر رشته‌های مهندسی جزو رشته‌های پول‌ساز هستند و حتی می‌توان گفت که آمار این موضوع به بیش از 60 درصد هم می‌رسد. نیاز بالا به متخصصان این رشته یکی از دلایل پردرآمد بودن آن‌ها است. همچنین رشته‌های مهندسی از زحمت زیادی برخوردار هستند و با توجه به اهمیت وجود مشاغل مرتبط با آن‌ها، طبیعی است که تحصیل در این رشته‌ها به کسب درآمد بالا کمک کند.
•    روانشناسی: کمی قبل گفتیم که یکی از مهم‌ترین مسائل برای دولت استرالیا سلامت روان مردم است و برای دستیابی به این هدف تلاش‌های زیادی داشته که یکی از آن‌ها ارائه درآمد بالا به مشاورین و روانشناسان متخصص است. افرادی که به عنوان روانشناس در استرالیا تحصیل می‌کنند پس از دریافت مدرک قادر به کار در مراکز درمانی با حقوق مناسب هستند.
•    پزشکی: پزشکی در همه جای دنیا جزو رشته‌های پول‌ساز و پردرآمد محسوب می‌شود و بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا نیز است. فارغ التحصیلان این رشته بازار کار متنوعی دارند و می‌توانند فعالیت خود را در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، کلینیک‌ها و... آغاز کنند. همچنین با ادامه تحصیل و دریافت تخصص امکان راه‌اندازی کلینیک نیز برای پزشکان فراهم می‌شود.

مدارک لازم جهت تحصیل در بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا
تحصیل در کشور استرالیا نیز مانند دیگر کشورهای دنیا نیازمند اقداماتی است. اولین گام برای تحصیل در این کشور، دریافت ویزای تحصیلی و پذیرش تحصیلی است و به منظور انجام این کار نیز باید درخواست خود را به سفارت و دانشگاه‌های استرالیا ارائه کرد. از جمله مدارکی که دانشگاه‌ها با استفاده از آن، درخواست متقاضی را مورد بررسی قرار داده و وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش را مشخص می‌کنند، می‌توان به سوابق تحصیلی اشاره کرد.
هرچه سابقه تحصیلی شما بهتر بوده و امتیازات تحصیلی بیشتری داشته باشید، شانس مهاجرت به استرالیا نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر ارائه سوابق تحصیلی و آخرین مدرک دریافتی باید ریز نمرات را نیز در اختیار دانشگاه قرار داد.
پس از دریافت پذیرش تحصیلی از سمت دانشگاه، باید برای دریافت ویزا اقدام کرد. اگر نقصی در مدارک و اطلاعات وجود نداشته باشد، ویزای تحصیلی استرالیا به سادگی صادر می‌شود.

از جمله مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    مدارک هویتی شامل پاسپورت معتبر
•    عکس شناسایی
•    فرم درخواست ویزا
•    مدارک تحصیلی
•    رضایت والدین در صورت کمتر از 18 سال بودن متقاضی
•    تعیین تمکن مالی
•    مدارکی مانند سند ازدواج، گواهی تولد
•    بیمه سلامت
•    و…

نکات مهم در مورد مهاجرت تحصیلی به استرالیا
برای تحصیل در بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا باید به چند نکته مهم توجه کرد که شانس پذیرش تحصیلی را افزایش داده و به موفقیت شما بعد از تحصیل کمک می‌کنند. این نکات عبارتند از:
•    تسلط به زبان انگلیسی یکی از موضوعات مهم برای تحصیل در استرالیا است. با توجه به اینکه زبان رسمی تدریس در دانشگاه‌های این کشور انگلیسی است، تسلط به زبان شانس شما برای پذیرش و موفقیت در رشته تحصیلی مورد نظر را بیشتر می‌کند.
•    در صورتی که متقاضی تحصیل در استرالیا هستید، بهتر است یک توصیه نامه یا انگیزه نامه قوی تهیه کنید و برای بالا بردن شانس پذیرش خود از آن استفاده کنید. توصیه نامه، یک گواهی است که در آن اساتید برتر، هدف شما برای تحصیل در استرالیا را تضمین می‌کنند.
•    تمکن مالی جزو مسائل مهم برای تحصیل در استرالیا است و در صورتی که قادر به تامین هزینه‌های تحصیل خود نباشید، امکان تحصیل در استرالیا را نیز نخواهید داشت.

•    دانشجویان این کشور امکان کار دانشجویی در مراکز مختلف را دارند. کار دانشجویی پاره وقت است و درآمد چندانی ندارد اما برای تامین هزینه‌های زندگی در استرالیا می‌توان از آن استفاده کرد.
•    دانشجویانی که در استرالیا تحصیلی می‌کنند با ارائه دعوتنامه همراهی می‌توانند اعضای خانواده خود را در استرالیا ملاقات کنند. ویزای همراهی که در کنار ویزای دانشجویی داده می‌شود، برای والدین افراد زیر 18 سال و همسر و فرزندان افراد بالای 18 سال است که در دانشگاه‌های استرالیا تحصیل می‌کنند.
•    همسر و والدینی که از طریق ویزای همراهی به استرالیا سفر می‌کنند، امکان کار در این کشور با قوانینی به خصوص را دارند.

هزینه تحصیل در بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا
تحصیل در استرالیا بی‌هزینه نیست، به ویژه اگر فرد در بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا تحصیل کرده باشد. هزینه‌های تحصیل در این کشور به دو بخش هزینه‌های اصلی و هزینه‌های جانبی تقسیم می‌شوند. در آخرین بخش از این مقاله، قصد بررسی هزینه‌های تحصیل در استرالیا، در هرکدام از بخش‌های گفته شده را داریم. 

هزینه‌های اصلی تحصیل در دانشگاه 
برای تحصیل در بهترین رشته‌های دانشگاهی استرالیا باید شهریه پرداخت کرد و مهم‌ترین بخش هزینه ها نیز مربوط به همین موضوع است. در صورتی که دانشجویان قادر به پرداخت شهریه هر ترم تحصیلی خود نباشند، امکان شرکت در کلاس نیز برای آن‌ها فراهم نخواهد بود. به همین دلیل تمکن مالی اهمیت زیادی داشته و فرد باید ثابت کند که موجودی کافی برای تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا به مدت چند سال را دارد. دیگر هزینه‌های مربوط به تحصیل که جزو هزینه‌های اصلی محسوب می‌شود، بیمه دانشجویی است که به منظور امنیت دانشجویان انجام می‌شود. هزینه‌های دیگر تحصیل مانند تهیه ابزار مناسب، کتاب و... نیز جزو هزینه‌های اصلی هستند. 

هزینه‌های جانبی تحصیل در بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا
بخش دیگر هزینه‌های تحصیل در کشور استرالیا، هزینه‌های جانبی هستند که این بخش هم بسیار مهم بوده و باید به آن توجه کرد. بیشترین هزینه در لیست هزینه‌های جانبی مربوط به اجاره خانه در استرالیا است. البته با اجاره پانسیون یا خوابگاه می‌توان تا حدی این بخش از هزینه‌ها را  مدیریت کرد. خرید خوراکی یکی دیگر از هزینه‌های جانبی تحصیل و اقامت در استرالیا است. 
خورد و خوراک و تامین مواد غذایی نیز جزو هزینه‌های نسبتا گزاف هستند که پرهیز از آن‌ها امکان‌پذیر نیست. برای تحصیل در استرالیا باید به هزینه‌های جانبی دیگر مانند رفت و آمد هم توجه کرد. البته اگر در بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا تحصیل کنید، احتمال اینکه امتیازاتی مانند سرویس شخصی و... را از دست دهید بسیار زیاد است. دیگر بخش هزینه‌های جانبی هزینه‌های خدماتی مانند تهیه اینترنت و... است. البته بیشتر دانشگاه‌های استرالیا به وای‌فای رایگان مجهز هستند اما برای خارج از خوابگاه، به خصوص اقامتگاه پرداخت هزینه‌های خدماتی حائز اهمیت است. 
هزینه‌های دیگری مانند تفریحات، پوشاک، رفت  و برگشت به کشور و... جزو هزینه‌های جانبی هستند که عدم مدیریت و برنامه‌ریزی آن‌ها باعث از بین رفتن کل سرمایه می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود که ابتدای هر ماه هزینه‌ها را مدیریت و مواردی که باید برای آن‌ها خرجی انجام شود را مشخص کرد تا زندگی در استرالیا ساده‌تر شود.

سخن پایانی درباره بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا
تحصیل در استرالیا فرصتی برای دریافت مدارک معتبر، برای کار در این کشور است. با تحصیل در استرالیا فرصت مهاجرت به کشورهای مختلف جهت ساخت زندگی مرفه و آینده‌ای مطمئن فراهم می‌شود. همان‌طور که در این مطلب اشاره کردیم امکان تحصیل در رشته‌های مختلف استرالیا برای متقاضیان فراهم است و هر فرد متقاضی تحصیل در این کشور، امکان انتخاب رشته مورد نظر و تحصیل در آن را دارد. این مطلب از سری مطالب بهار نیوز به انتخاب بهترین رشته تحصیلی در استرالیا اختصاص داشت. در صورت تمایل به این موضوع و برای مطالعه موضوعات مشابه می‌توانید به سایت بهار نیوز مراجعه کنید. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها