به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۸۷۶۴۷

افزایش جمایت های مالی از هریس

افزایش جمایت های مالی از هریس
گروه بین الملل: "کامالا هریس" می‌تواند پنج برابر بیش از جو بایدن برای گرفتن عکس با هواداران اش دریافت کند و پول نقد را به کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری اش سرازیر می‌کند.
گزارش تازه روزنامه "تلگراف" نشان می‌دهد که "کامالا هریس" برای یک عکس امضا شده پنج برابر بیش از "جو بایدن" به عنوان بخشی از جمع آوری کمک‌های مالی پیش از انتخابات نوامبر پول دریافت می‌کند. هریس ۵۹ ساله از زمانی که ماه گذشته نامزد حزب دموکرات برای رقابت انتخاباتی شد شاهد افزایش حمایت از سوی اهداکنندگان مالی بزرگ و کوچک بوده است.
او در حالی ۵۰ هزار دلار برای عکس امضا شده اش دریافت می‌کند که این مبلغ برای جو بایدن ۱۰ هزار دلار بوده است.
تلاش برای جمع آوری کمک‌های مالی شامل چندین میتینگ با حضور "داگ امهوف" همسر هریس و یک رویداد پر ستاره با حضور شخص هریس در سانفرانسیسکو بود که در یک شب ۱۳ میلیون دلار پول جمع آوری کرد. دونالد ترامپ رقیب هریس در پایان شش ماه اول سال جاری پول بیش تری داشت، اما ارقام موقت حاکی از آن است که هریس این مزیت ترامپ را از بین برده است.
کارزار هریس اعلام کرد که در ماه جولای(تیر) ۳۱۰ میلیون دلار و ۳۷۷ میلیون دلار پول نقد جمع آوری کرده است. کارزار ترامپ اعلام کرد که ۱۳۸ میلیون دلار جمع آوری کرده و ۳۲۷ میلیون دلار پول نقد داشته است.
چرا هریس کت و شلوار رنگ کِرِم شتری یا برنزه پوشید؟
روزنامه "گاردین" در گزارشی با گمانه زنی درباره چرایی پوشیدن کت و شلوار رنگ شتری توسط "کامالا هریس" نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری در کنوانسیون اخیر آن حزب می‌نویسد: "این حقیقتی عموما پذیرفته شده است که یک سیاستمدار زن برجسته از بین لباس هایش در کمد لباس برای انتقال پیام درباره این که او کیست و چه فکر می‌کند رنگ و طرح لباس هایش را انتخاب می‌کند. هریس نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما تشریح انتخاب لباس هریس پس از حضور غافلگیر کننده اش در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها  لحن دیگری به خود گرفت و برخی به سادگی می‌پرسیدند: "آیا او ما را دست انداخته است"؟ هریس کت و شلواری به تن داشت که می‌توان آن را قهوه‌ای مایل به زرد یا با قدری اغماض کِرِم شتری یا برنزه توصیف کرد رنگی که باراک اوباما در دو دوره ریاست جمهوری خود به آن علاقه داشت.
این یک انتخاب رنگ لباس بود که جمهوری خواهان و کارشناسان جناح راست را دیوانه کرد. مشهورترین آن زمانی بود که "لو دابز" مجری شبکه خبری "فاکس نیوز" اعلام کرد که برای بسیاری از مردم شوکه کننده است که اوباما در سال ۲۰۱۴ برای بحث در مورد تشدید پاسخ ایالات متحده به داعش در سوریه کت و شلوار رنگ برنزه‌ای پوشید. شبکه خبری فاکس نیوز و جمهوری خواهان این نوع انتخاب رنگ لباس را یک رسوایی بزرگ در تاریخ ریاست جمهوری امریکا می‌دانستند. "پیتر کینگ" نماینده وقت حزب جمهوری خواه در کنگره در ان زمان گفته بود چنین انتخاب رنگی شایسته مقام ریاست جمهوری نبود. او گفته بود:" فکر نمی‌کنم هیچ کدام از ما بتوانیم کاری را که رئیس جمهور دیروز انجام داد توجیه کنیم. منظورم این است که دنیا در حال تماشای او بود".
"گاردین" می‌افزاید: "کاخ سفید در آن زمان اعلام کرد که اوباما کاملا پشت تصمیم "پوشیدن کت و شلوار تابستانی خود" ایستاده است. اکنون نیز برخی استدلال می‌کنند هریس با تقلید از اوباما قصد دارد جمهوری خواهان و شبکه خبری آنان یعنی فاکس نیوز را تحریک به واکنش نشان دادن کند. یک کاربر رسانه‌های اجتماعی نوشته است که نمی‌تواند با تماشای هریس در این لباس با این رنگ جلوی خنده اش را بگیرد".
"درک گای" نویسنده درباره مُد مردان در توئیتر درباره کت و شلوار اوباما نوشته بود در دهه ۱۹۰۰ میلادی رنگ قهوه ای، برنزه‌ای یا زیتونی برای اوقات فراغت یا ورزش استفاده می‌شد. گای می‌نویسد:"پوشیدن رنگ برنزه‌ای بی سابقه نبوده است. حتنی "دونالد رامسفلد" وزیر دفاع اسبق امریکا زمانی که در سال ۱۹۸۳ میلادی در مورد جنگ علیه مواد مخدر صحبت کرده بود کت و شلواری با این رنگ بر تن داشت".
"ونسا فریدمن" دبیر بخش مُد در "نیویورک تایمز" می‌گوید:"برای هریس، انتخاب رنگ برنزه ممکن است بازتاب دهنده این واقعیت باشد که او سخنرانی از پیش برنامه ریزی شده‌ای را انجام نمی‌دهد بنابراین، به نوعی خارج از زمان انجام وظیفه و خدمت دولتی بود". هریس بیش‌تر از رنگ‌های ایمن و شرکتی مانند آبی یا بنفش کم رنگ استفاده می‌کند، اما چندین ماه گذشته را صرف ایجاد تغییراتی ظریف در لباس هایش کرده است".
برچسب ها: كامالا هریس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها