به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ - ۲۳:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۸۶۹۷۴

دانلود فیلم از ناب مووی

گروه فیلم و سریال: ناب مووی مرجع دانلود فیلم و سریال است و دارای مجوزهای قانونی است. کد شامد:1-2-763619-65-0-5
دانلود فیلم از ناب مووی
در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر محبوبیت سریال‌ها در میان مردم سراسر دنیا بوده ایم . در سال 2016 اعلام شد که بیش از یک دهه است که پردازش و ساختن سریال‌هایی دنباله‌دار با هدف پخش تلویزیونی و جهانی، برتری و گیرایی بیشتری از سینما پیدا کرده‌است و تهیه‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و حکومت‌ها در روندی آرام، از فیلم‌سازی به سریال‌سازی روی آورده اند . با توجه به این که هر سریال نیاز دارد که همهٔ توانش را برای گرفتن نگاه و توجه مخاطب در قسمت نخست بگذارد، برای ساخت یک سریال، هزینهٔ ساخت نخستین قسمت بالاتر از قسمت‌های دیگر است. در مقابل سریال‌ها منبع درآمد خوبی نیز برای کشور‌ها هستند به همین علت بسیاری کشور‌های همواره در حال ساخت سریال‌های متفاوت و قرار دادن آنها در دسترس مردم از طریق روش‌هایی مانند قرار دادن آنها در سایت‌هایی همانند سایت ناب مووی هستند تا آنها بتوانند با دانلود سریال ساخته شده به اقتصاد کشور کمک کنند.



سریال آخرین بازمانده از ما
سریال آخرین بازمانده از ما (به انگلیسی :The Last of Us ) سریالی در ژانر اکشن،درام و ماجراجویی است. ساخته کشور امریکا , کانادا بوده است . کانتمیر بالاگوف، فیلم‌ساز 29 ساله و با استعداد اهل روسیه به عنوان کارگردان قسمت‌های اولیه سریال لست آف آس انتخاب شده است.به علاوه، شبکه اچ‌بی‌او یاسمیلا ژبانیچ، کارگردان بوسنیایی، و علی عباسی، فیلمساز ایرانی- سوئدی را به عنوان کارگردانان این سریال انتخاب کرده است .نیل دراکمن که خالق شخصیت‌ها و جهان سری بازی The Last of Us است، در نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال نقش کلیدی خواهد داشت. این سریال فصل اول ان 10 قسمتی بوده که با بودجه 100 میلیون دلاری فصل اول آن تاکنون ساخته شده است.

این سریال قرار است در اوایل سال 2023 منتشر شود .در حقیقت شبکه HBO تاکنون هیچ حرفی درباره تاریخ پخش The Last of Us نزده است ولی گفته شده فیلمبرداری این سریال در ژوئیه 2021 آغاز خواهد شد و احتمالا تا یک سال هم این فیلمبرداری طول بکشد. بنابراین ممکن است که تاریخ انتشار The Last of Us در اواخر 2022 یا اوایل 2023 باشد. با این حال حتی ممکن است با توجه به شرایط کنونی و این پانادمیک ویروس کووید 19 تاریخ انتشار The Last of Us بیشتر از این هم به تعویق بیفتد. آهنگساز گوستاوو سانتائولایا آرژانتینی‌تبار نیز که برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار است، همان‌گونه که آلبوم موسیقی متن هر دو بازی The Last of Us را ساخت، آلبوم موسیقی متن سریال لست آف آس را نیز خلق خواهد کرد.



 اگر فصل اول سریال لست آف آس مورد استقبال قرار بگیرد، احتمال دارد HBO این سریال را که در ابتدا قرار بود تنها یک فیلم سینمایی باشد، برای فصل‌های دوم و سوم نیز تمدید کند. بنابراین هرچند تاکنون دستور ساخت یک فصل آن صادر شده ولی شبکه HBO به سریال The Last of Us به چشم یک مینی‌سریال نگاه نمی‌کند. با توجه به تیم نویسندگان، داستان تا جای ممکن به سری بازی The Last of Us مشابه است ولی در عین حال ممکن است در برخی جاها، مقداری تغییر ایجاد شود و یا جزئیات بیشتری به داستان اضافه شود. با اینکه هنوز فهرست بازیگران سریال کامل نشده ولی دو تن از هنرپیشگان خوب برای نقش‌های اول این سریال انتخاب شده‌اند.

خوسه پدرو بالماسدا پاسکال یکی از این دو بازیگر تعیین شده در فهرست بازیگران سریال The Last of Us است. او برای بازی در نقش جوئل در این سریال انتخاب شده است. به علاوه شاهد حضور بلا رمزی 17 ساله نیز در این سریال در نقش الی هستیم. وی همواره کمتر از سن واقعی خود به نظر می‌رسد و بازیگر بی‌تجربه‌ای نیست. او در آثار مختلف حضور پیدا کرده و در سریال Game of Thrones به قدری خوب بود که نقش شخصیت لیدی لیانا مورمنت در داستان بیشتر شد. شما نیز می‌توانید با دانلود سریال last of us به توانایی این بازیگر پی ببرید. ازدیگر هنرپیشگان نیز میتوان به هنرمندانی همچون بلا رمزی، گابریل لونا، مارلی دندریج، نیکو پارکر، لامار جانسون، کیوان وودارد، گراهام گرین و الین مایلز و … اشاره کرد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری 14 ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند...



سریال تاریک
تاریک یا تاریکی به انگلیسی ( Dark) یک سریال اینترنتی در ژانر علمی تخیلی مهیج است که با همکاری باران بو اودار و یانتیه فریز ساخته شده و در سال 2017 منتشر شد. تاریک از محصولات اورجینال نتفلیکس است و توسط همین شرکت ساخته و توزیع شده‌است. فصل اول سریال در 10 قسمت یک ساعته در 1 دسامبر 2017 توسط نتفلیکس منتشر شد. فصل دوم سریال در 8 قسمت در تاریخ 21 ژوئن 2019 منتشر شد. همچنین در تاریخ 27 ژوئن 2020 سومین فصل از این مجموعه در 8 قسمت انتشار یافت. از بازیگران این سریال میتوان به لوئیس هوفمان، آندریاس پیچمن، اولیور مازوچی، یوردیس تریبل، مایا شون، میشائیل مندل، مارک واشکه، کارولینه ایخورن، جینا آلیس اشتیبتز، موریتس یان، آندریاس پیتسچمن، لیزا کرویتزر، آنگلا وینکلرآنتیه تراوه، لیزا ویکاری و یولیکا جنکینس اشاره کرد.

شما عزیزان میتوانید با دانلود این سریال از سایت‌هایی مانند سایت ناب مووی از داستان این سریال لذت ببرید. به طور خلاصه درباره داستان فصل اول میشود گفت در ابتدای فصل اول، میکل هنگامی که همراه یوناس، مارتا، مگنوس، فرانچسکا و بارتوش به جنگل رفته بود مفقود می‌شود و سر و کله‌اش در سال 1986 پیدا می‌شود. اولریک برای یافتن فرزندش سر از 1953 در‌می‌آورد. و یوناس که می‌شود گفت قهرمان اصلی داستان است، به سال 1986 می‌رود تا میکل را به سال 2019 بازگرداند اما نوآ، کشیشی که بنظر می‌رسد تمام این وقایع زیر سر اوست، مانعش می‌شود...
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها