به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۸۶۵۱۴

میلان در یک نگاه: راهنمای جامع سفر به این شهر بی‌نظیر

گروه گردشگری: شهر میلان شهری پرجاذبه به لحاظ تاریخ و فرهنگ محسوب می‌شود و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با شنیدن نام میلان ایتالیا به یاد جاذبه‌های متعدد و گوناگون تاریخی، ساختمان‌های جذاب و دیدنی و مردمان شیک پوشش نیفتد. میلان ایتالیا شهری بر جای مانده از تاریخی پرفراز و نشیب است که حالا در مقابل مدرنیته قرار گرفته و البته همچنان جاذبه‌ها و زیبایی‌های خود را با جولان‌های گاه و بیگاه مدرنیته حفظ کرده است. شهری مملو از دیدنی‌های تاریخی بر جای مانده از قرون وسطی که حالا به جذاب‌ترین نمود آن دوران تبدیل شده است.
میلان در یک نگاه: راهنمای جامع سفر به این شهر بی‌نظیر
میلان ایتالیا و تجربه یک سفر جذاب به دل تاریخ
قبل از اینکه با استفاده از تور میلان عازم این شهر شوید، بد نیست که برخی از اطلاعات ضروری این شهر را بدانید.
زبان رسمی مردم میلان، زبان ایتالیایی است. به لحاظ زمان هم میلان ایتالیا 2 ساعت و ۳۰ دقیقه از تهران عقب‌تر است.
واحد پول این کشور یورو بوده و 2 فرودگاه بین‌المللی "میلانو مال پنسا" و فرودگاه "لینیت" در این شهر برای سفر گردشگران و مسافران از سراسر دنیا طراحی و ساخته شده‌اند.
شماره‌های ضروری میلان:
شماره اضطراری عمومی ۱۱۲
شماره اداره پلیس 113
شماره آتش نشانی 115
جهت رانندگی در میلان: سمت راست
کد کشور ایتالیا: 39+

بهترین فصل و زمان سفر به میلان
همه ما دوست داریم تور میلان را زمانی تجربه کنیم که در بهترین شرایط آب و هوایی باشد. مناسب‌ترین زمان و فصل برای سفر به میلان اوایل ماه آوریل تا ماه می و ابتدای ماه سپتامبر تا ماه اکتبر خواهد بود. فصل‌های بهار و پاییز، بهترین زمان برای سفر به میلان محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که سفر به میلان در فصل‌های پاییز و بهار علاوه بر اینکه شما را با شهری تقریبا خالی از گردشگر روبه‌رو می‌کند و بهترین فرصت ملاقات با جاذبه‌های گردشگری این شهر را برای شما فراهم می‌کند، سفری مقرون به صرفه و اقتصادی هم محسوب می‌شود.
همانطور که می‌دانید، بیشتر افراد از سراسر دنیا، فصل تابستان را برای سفر به میلان انتخاب می‌کنند و این فصل یکی از شلوغ‌ترین اوقات سفر به کشور ایتالیا و شهر میلان است؛ اما در ماه‌های قبل و بعد از فصل تابستان، میلان منطقه‌ای خلوت و بسیار جذاب و دیدنی برای گردش و تفریح محسوب می‌شود. البته در فصل‌های سرد سال، میلان کمی سرد و مه آلود است که در کنار بارندگی‌های گاه و بیگاه، تصاویری اعجاب انگیز برای عکاسی کردن و فیلمبرداری را برای شما خلق خواهد کرد.



هزینه اقامت در میلان
حالا که با تور میلان به این شهر خوشمزه قدم گذاشته‌اید، بد نیست که درمورد هزینه خورد و خوراک هم کمی اطلاعات کسب کنید. ایتالیا با پاستاها و پیتزاهای خوشمزه و منحصر به فردش معروف است و سرآشپزان ماهر ایتالیایی به خوش برخوردی و هنرمند بودن در آشپزی شهرت دارند. در این شهر شما با انواع پاستاهای جذاب و اصیل، نان‌ها، پیتزاها، بستنی‌های ایتالیایی یا جلاتو و بهترین و مرغوب‌ترین روغن زیتون روبه‌رو هستید که از معروف‌ترین خوراکی‌های لذیذ و خاص ایتالیا محسوب می‌شوند. شاید باور نکنید اما گوجه فرنگی‌های ایتالیا هم با گوجه فرنگی‌های سایر نقاط دنیا متفاوت است.
حالا که با تور مسافرتی عازم ایتالیا شده‌اید، توصیه می‌کنیم که خود را از خوردن یک وعده پیتزای فوق العاده محروم نکنید. میلان رستوران‌های متعدد و گوناگونی دارد که تمام دنیا آن‌ها را می‌شناسند. در این شهر با مبلغ ۱۵ یورو به راحتی می‌توانید بهترین غذاها را نوش جان کنید. البته به شرط اینکه رستوران‌ها و کافه‌های مرغوب و با کیفیت را پیدا کرده و انتخاب کنید.

به طور معمول وعده ناهار در شهر میلان هزینه‌ای برابر با ۱۵ یورو دارد و وعده شام می‌تواند هزینه ای بین ۲۵ تا ۴۰ یورو داشته باشد. اگر دوست داشتید در کنار شام خود نوشیدنی هم نوش جان کنید، هزینه شام شما تقریبا ۷۵ یورو خواهد شد. غذاهایی مثل پیتزا و انواع اسنک‌ها هم هزینه تقریبی بین ۴ تا ۷ یورو برای شما خواهند داشت. در عین حال فست فودهای لذیذی مثل فست فودهای مک دونالد را می‌توانید با مبلغ حدودی ۹ یورو تهیه کنید. اگر هم تصمیم داشتید که در میلان خودتان شخصاً آشپزی کنید، تقریبا باید در طول یک هفته ۶۰ یورو هزینه کنید تا موادی مثل مرغ، پاستا، سبزیجات و سایر مواد اولیه را برای غذاهای مورد علاقه خود خریداری کنید.



چند نکته برای صرفه‌جویی در سفر با تور میلان
اگر دوست داشتید سفری مقرون به صرفه و اقتصادی را به میلان تجربه کنید، این مطلب مخصوص شماست.
•    اول از همه اینکه به هیچ عنوان در میلان از تاکسی‌ها استفاده نکنید. تاکسی‌ها وسایل حمل و نقل گرانی هستند که خصوصاً در شب‌ها هزینه‌های بیشتری از شما می‌گیرند.
•    غذا خوردن در روستاهای سنتی یا در میدان "استیشن اسکوئر" را به طور کل فراموش کنید. روستاها و نقاط جذاب طبیعی و تاریخی که در اطراف میلان قرار دارند و با عرضه غذاهای گوناگون در کافه‌ها و رستوران‌ها سعی در جلب گردشگران و مسافر دارند، با قیمت‌های بسیار بالا و وحشتناک غذاها و خدمات خود را عرضه می‌کنند. بهتر است که از حاشیه‌ها دور شوید و در مناطق بومی‌تر به دنبال کافه‌ها و رستوران‌های کاملاً اقتصادی باشید.
•    میلان ایتالیا مهد مد و فشن است. حالا اگر دوست دارید سفری بی‌عیب و نقص به میلان را تجربه کرده و ضمن آن هزینه‌های خرید را هم کنترل کنید، توصیه می‌کنیم که منطقه بِرِرا (Brera) را برای خریدهای خود انتخاب کنید.
•    در زمان سفر با تور میلان اگر دوست داشتید تمامی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر را از نزدیک ببینید، توصیه می‌کنیم که از کارت گردشگری میلان که تحت عنوان "میلانو کارت" عرضه می‌شود، استفاده کنید. با تهیه این کارت‌ها به راحتی می‌توانید از تخفیفات گوناگون در تورها و موزه‌ها و دیدار از جاذبه‌ها هم بهره‌مند شوید.

میلان را حتما ببینید!
شاید سفر به میلان و دیدار از نزدیک با جاذبه‌های بی‌نظیر معماری و تاریخی این شهر آرزوی هر فردی باشد. البته تمام سفرهای خارجی هزینه‌های خود را دارند. اما بدون شک شما با انتخاب تور میلان و مدیریت هوشمندانه هزینه‌های خود، بدون شک می‌توانید سفری اقتصادی و مقرون به صرفه را به این شهر زیبای ایتالیا در اروپا تجربه کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها