به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۸:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۰۹۶۴۲

با حضور مسی، همه درباره لیگز کاپ حرف می‌زنند

با حضور مسی، همه درباره لیگز کاپ حرف می‌زنند
گروه ورزشی:میکل آریولا، رییس لیگ مکزیک، معتقد است که حضور لیونل مسی در اینترمیامی به سود این رقابت‌ها هم خواهد بود. به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و راهی اینترمیامی در لیگ آمریکا شود. 

این تصمیم باعث شد که توجه بسیاری از هواداران او و فوتبال‌دوستان در سراسر دنیا به این رقابت‌ها جلب و حتی صفحه اینستاگرام اینترمیامی با هجوم باورنکردنی و رشد بیش از 30 برابر روبرو شود. 

به نظر می‌رسد که تنها لیگ آمریکا و باشگاه اینترمیامی از حضور او در این رقابت‌ها سود نبرده‌اند و رییس لیگ مکزیک هم از این اتفاق بسیار خوشحال است. آریولا در این باره به خبرنگاران گفت:« این اتفاق کیفیت لیگ آمریکا را بسیار بالا خواهد برد و بیشتر از جنبه اقتصادی، از نظر ورزشی بسیار اهمیت دارد. مسی به تازگی فاتح جام جهانی شده است. حضور او همچنین باعث خواهد شد که لیگز کاپ هم بر سر زبان‌ها بیفتد و همه درباره سطح این مسابقات صحبت کنند.»

این مسابقات قرار است بین باشگاه‌های حاضر در دو لیگ فوتبال آمریکا و مکزیک از سال 2023 برگزار شود و حضور مسی می‌تواند رونق خاصی به این رقابت‌ها ببخشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها