به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۱۲۶۶۷

امیدواری یوونتوس: لطفا بر سر ستاره ما بجنگید

امیدواری یوونتوس: لطفا بر سر ستاره ما بجنگید
گروه ورزشی:مدیران یوونتوس امیدوار هستند که رقابت جدی به راه افتاده برای جذب دوشان ولاهوویچ، ستاره این تیم، باعث افزایش قیمت او شود.به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس قصد دارد دوشان ولاهوویچ را برای بهبود شرایط مالی‌اش در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند.

با این حال، آنها به تمامی باشگاه‌هایی که به جذب این ستاره صربستانی علاقه‌مندند اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند با مبلغی کمتر از 80 تا 90 میلیون یورو با فروش او موافقت کنند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که مدیران یوونتوس از علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی به این بازیکن به خوبی خبر دارند و امیدوار هستند که رقابت شکل گرفته بین آنها باعث شود که ولاهوویچ به بالاترین قیمت ممکن به فروش برسد.

گفته می‌شود که بایرن مونیخ، چلسی و اتلتیکو مادرید در حال حاضر جدی‌ترین مشتریان این مهاجم یووه به حساب می‌آیند. هرچند اگر هری کین به بایرن مونیخ ملحق شود، احتمال جذب این بازیکن کاهش پیدا خواهد کرد. یوونتوس در نظر دارد که راموس هویلند را به عنوان جانشین ولاهوویچ از آتالانتا به خدمت بگیرد. او فصل گذشته با قراردادی به ارزش 17 میلیون یورو از اشتورم گراتس به آتالانتا پیوست اما درخششی که داشت باعث شده که حالا چند باشگاه ایتالیایی مشتاق خرید او باشند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها