به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۲۴۵۰۷

معجزه لئو: هواداران رقیب طرفدار مسی بودند

معجزه لئو: هواداران رقیب طرفدار مسی بودند
گروه ورزشی:هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی نیویورک رد بولز بارها لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، را تشویق کردند.به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مسی در این دیدار به دلیل خستگی عضلانی و حضور در چندین بازی در هفته‌های گذشته در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد تا فشار کمتری به او وارد شود و خطر مصدومیت تهدیدش نکند. در روزهای گذشته بارها صحبت از این که بلیت دیدارهای اینترمیامی به شکلی شگفت‌انگیز و در عرض چند دقیقه به فروش می‌رسد مطرح شده بود اما این موضوع در بازی شب گذشته به خوبی از روی سکوها نمایان بود. 

در حالی که نیویورک رد بولز میزبان این بازی بود، هواداران این تیم به وضوح برای دیدن مسی به ورزشگاه رفته بودند و پیش از آن که این ستاره آرژانتینی در دقیقه 60 وارد زمین شود، بارها و بارها فریاد «ما مسی را می‌خواهیم» از روی سکوها به گوش رسید. در واقع بسیاری از تماشاگرانی که راهی ورزشگاه شده بودند، به شوق و امید دیدن این بازیکن رفته بودند و مسی هم آنها را ناامید نکرد و پس از ورود به میدان با نمایشی درخشان موفق شد دروازه حریف را در دقیقه 89 باز کند.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها