به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۹۶۳

عملیات شروع شد: خانه جدید مسی در آمریکا!

عملیات شروع شد: خانه جدید مسی در آمریکا!
گروه ورزشی:باشگاه اینترمیامی عملیات ساخت ورزشگاهی جدید و 25 هزار نفره را در پارک آزادی میامی کلید زده است.به گزارش "ورزش سه"، حضور مسی در فوتبال آمریکا باعث شده که مردم این کشور به شکل عجیبی به این ورزش علاقمند شود و به دنبال تماشای بازی‌های او باشند. 

باشگاه اینترمیامی از مدتی قبل هم اعلام کرده بود که قصد دارد ورزشگاهی جدید و زیبا با امکانات کامل بسازد اما حضور مسی به این کار سرعت داد تا آنها هرچه زودتر برای ساختن این ورزشگاه 25 هزار نفری اقدام کنند. بر اساس برنامه ارائه شده قرار است این ورزشگاه تا سال 2025 به پایان برسد و آماده بهره‌برداری باشد. قرارداد مسی هم درست در همین سال به پایان خواهد رسید اما او بند تمدید یک ساله دارد که احتمالا آن را فعال خواهد کرد و به این ترتیب فرصت حضور در خانه جدیدش در آمریکا را هم خواهد داشت. 

این ورزشگاه جدید قرار است از امکانات بسیاری برای ورزشکاران جوان محلی هم برخوردار باشد و قسمتی هم مخصوص تفریح و سرگرمی در آن در نظر گرفته شده است که شامل هتل، مغازه و رستوران خواهد بود. به این ترتیب نه فقط علاقمندان به فوتبال و باشگاه اینترمیامی یا مسی، بلکه گردشگران عادی هم احتمالا فرصت حضور در این ورزشگاه و استفاده از امکانات آن را خواهند داشت که سوددهی را بیشتر می‌کند.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها