به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۲۹۱۷۴

واقعیت عجیب درباره مسی: اعجوبه خجالتی!

واقعیت عجیب درباره مسی: اعجوبه خجالتی!
گروه ورزشی:دریک کلندر، دروازه‌بان اینترمیامی، از ویژگی‌های اخلاقی جالب لیونل مسی صحبت کرده است.به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پیوستن به اینترمیامی خیلی زود به ستاره اصلی و مهره کلیدی این تیم تبدیل شد و به آنها در فتح جام لیگز کاپ و صعود به فینال یو اس اوپن کمک کرد. 

حضور او در این تیم برای بسیاری از بازیکنان اینترمیامی و خصوصا ستاره‌های تیم ملی آمریکا ارزش زیادی دارند و آنها در تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای این بازیکن فراهم کنند و از تجربیاتش استفاده کنند. کلندر در گفتگو با سایت یو اس اوپن درباره بازی کنار این ستاره آرژانتینی اظهار داشت:« او هم تیمی بسیار خوبی است. کمی خجالتی است و زیاد اهل صحبت کردن نیست. من همیشه به این فکر می‌کنم که این بازیکن به لیگ و کشوری کاملا جدید آمده است و احتمالا تلاش می‌کند با شرایط سازگار شود. 

همه چیز برای او جدید است. بنابراین من تمام تلاشم را کردم تا کاری کنم که او احساس آرامش و خوشحالی داشته باشد. سعی کردم زیاد هیجان‌زده نباشم و فکر می‌کنم ما توانستیم رابطه عادی و استاندارد دو هم تیمی خوب را داشته باشیم.

من دیدم که او تا چه حد به فوتبال و این تیم متعهد است. در مدت زمان کوتاهی به یکی از ما تبدیل شد و توانست در درون و بیرون زمین همکاری خوبی داشته باشید. او فقط دوست دارد یکی از ما باشد. دوست دارد یکی از هم تیمی‌ها باشد و بسیار فروتن و متواضع است. این چیزی است که من احترام بسیار زیادی برایش قائل هستم.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها