به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۳۲۳۵۶

خشم ستاره سابق: من را مسخره خودتان کردید

خشم ستاره سابق: من را مسخره خودتان کردید
گروه ورزشی:ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی، از تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای قرارداد نبستن با خودش بسیار عصبانی است.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ به دنبال تقویت خط دفاعی این تیم بود و توماس توخل علاقه زیادی به جذب بواتنگ و همکاری با او داشت.

او که در حال حاضر بازیکن آزاد است خیلی زود به تماس بایرن پاسخ مثبت داد و از هفته گذشته در تمرینات این تیم شرکت کرد تا توانایی‌هایش را نشان دهد و بتواند بار دیگر با پیراهن این تیم در میدان حاضر شود.شایعاتی درباره ناراحتی هواداران که باعث ایجاد تردید در بین مدیران این باشگاه برای امضای قرارداد با این بازیکن شده بود به گوش می‌رسید اما بسیاری آن را جدی نمی‌دانستند.

با این حال، روز گذشته اعلام شد که مدیران این باشگاه به دلیل پرونده بازی که این مدافع آلمانی در دادگاه دارد و همچنین ناراحتی هواداران تصمیم گرفتند که او را با وجود آمار خوبی که در تمرینات ثبت کرده بود به خدمت نگیرند.
حالا اسپورت وان خبر داده که این موضوع باعث ناراحتی شدید بواتنگ شده و او این موضوع را به اطلاع مدیران بایرن هم رسانده و از آنها به خاطر رفتار نادرستی که با او داشتند به شدت انتقاد کرده است. او مدعی شده که قرار بود جذب او صرفا بر اساس جنبه‌های ورزشی باشد.این باشگاه شب گذشته بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرد و به صورت رسمی خبر داد که بواتنگ را جذب نخواهد کرد، اما او به دلیل سابقه‌اش در این تیم می‌تواند به حضورش در تمرینات برای حفظ آمادگی ادامه دهد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها