به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۴۷۹۳۳

پیشنهاد رسمی رئال به امباپه: همین امروز

پیشنهاد رسمی رئال به امباپه: همین امروز
گروه ورزشی:باشگاه رئال مادرید در روز اول ژانویه پیشنهادی رسمی را برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ارسال کرد.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این اجازه را دارد که از امروز با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و حتی پیش قرارداد امضا کند. 

تلاش‌های مدیران پی اس جی برای تمدید قرارداد با این بازیکن تا به حال بی‌نتیجه بوده است. این در حالی است که گفته می‌شود پیشنهادهای هنگفت و باورنکردنی مالی از سوی آنها ارائه شده اما او تا به حال حاضر به امضای قرارداد جدید نشده است. علاقه رئال مادرید به جذب این ستاره فرانسوی بر هیچ کس پوشیده نیست و حتی بسیاری معتقد هستند که او برای پیوستن به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به توافق رسیده اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. 

حالا روزنامه آ.اس در خبری جنجالی مدعی شده است که پیشنهاد رئال مادرید همین امروز یعنی در اولین روز از سال جدید میلادی به دست امباپه خواهد رسید و او باید پاسخش را در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام کند تا رئال بتواند درباره خط مشی نقل و انتقالاتش تصمیم‌گیری کند. 

از سوی دیگر الچیرینگیتو هم خبر داده که امباپه از همین حالا خانه‌ای را در مادرید انتخاب کرده و این موضوع را به مالکش اطلاع داده و قصد دارد به زودی برای خرید آن اقدام کند. هرچند هنوز تصمیم قطعی این بازیکن مشخص نیست اما رسانه‌های اسپانیایی انتظار دارند که او به زودی تصمیمش را اعلام کند و با مدیران رئال برای حضور در این باشگاه در فصل آینده به توافق برسد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها