به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۷۸۲۰۲

اتحاد اپوزیسیون! خارج‌نشین با طیف افراطی داخلی علیه پزشکیان!

اتحاد اپوزیسیون! خارج‌نشین با طیف افراطی داخلی علیه پزشکیان!
گروه سیاسی: در حالیکه فشارهای اقتصادی و تورم 50 درصدی، آحاد مردم ایران را به ستوه درآورده شبکه مرموز ایران‌اینترنشنال و تعدادی از ایرانیان ساکن خارج در اتاق‌های کلاب‌هاوس و همچنین شبکه ایکس، هم پای طیف افراطی اصولگرا، مردم را به رای ندادن دعوت می‌کنند! این افراد که برخی از آنان، کارشناس! نامیده می‌شوند با ادبیاتی سخیف و موهن، با توهین‌های رکیک به مردمی که قصد دارند به کاندیدای جبهه اصلاحات رای بدهند، عصبانیت خود را از مشارکت بالا و انتخاب احتمالی پزشکیان علنی کرده‌اند. برای مثال یکی از کارشناسان ایران‌اینترنشنال در توییت‌هایی، به شکلی ناجوانمردانه، بدترین فحاشی‌ها را علیه دکتر مسعود پزشکیان و اصلاح‌طلبان منتشر کرده است.
یکی دیگر از این افراد طلبه‌ای کانادانشین است که امروز با برگزاری اتاقی در کلاب‌هاوس به همراه همفکران خود با توهین‌های رکیک به اصلاح‌طلبان خصوصا آقایان خاتمی، ظریف، پزشکیان و میلیون‌ها ایرانی که قصد دادن رای به ایشان را دارند: گفت اگر مردم رای بدهند ما (خارج‌نشینان) باید از سیاست کناره‌گیری کنیم. هوشنگ امیراحمدی نیز با عصبانیت فراوان علیه ظریف بخاطر حمایتش از دکتر پزشکیان فحاشی کرد و گفت اصلا، کشور ایران به برگزاری انتخابات نیاز ندارد و سپاه باید قدرت را در دست بگیرد!
در عین حال بسیاری از فعالان و صاحب‌نظران ایرانی مقیم خارج همچون علی‌اکبر موسوی‌خویینی و دکتر پیرموذن (نمایندگان سابق مجلس)، علیرضا نامور حقیقی، حسین درخشان، جواد خادم، مهدی نوربخش، پیمان عارف و .... از کنش حضور مردم در انتخابات حمایت کرده‌اند.
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۴-۱۳ ۲۰:۱۳ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها