به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۸۸۱۴۵

چه سورپرایزی:‌فلیک این ستاره رازیر و رو کرد

چه سورپرایزی:‌فلیک این ستاره رازیر و رو کرد
گروه ورزشی: تصمیم هانسی فلیک برای حفظ رافینیا جواب داده و او در فصل جاری با نقشی متفاوت همه را شگفت‌زده کرده است.به گزارش "ورزش سه"، رافینیا یکی از برجسته‌ترین بازیکنان در پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیک در اولین بازی رسمی خانگی تیم بود. تیم هانسی فلیک با گلزنی روبرت لواندوفسکی که در این فصل سه گله شده و نیز به لطف اولین گل لامین یامال توانست سه امتیاز را به دست آورد. با این حال، بهترین خبر برای بارسا عملکرد رافینیا بود که به عنوان یک بازیکن که از دروازه بیشتر فاصله گرفته بود، عالی درخشید، یک تاکتیک خاص از سوی فلیک که کلید پیروزی بود.

رافینیا، آاس جدید فلیک
سرمربی بارسا تصمیم گرفت در دو بازی اول لالیگا از این برزیلی در مرکز زمین استفاده کند و او را از دروازه دور کرد. در هر دو بازی نیز این بازیکن به خوبی پاسخ داد. علی‌رغم اینکه رافینیا یکی از گزینه‌های جدایی بارسا در بازار نقل و انتقالات به نظر می‌رسید، فلیک در نهایت تصمیم گرفت او را در ترکیب نگه دارد.

مربی آلمانی متقاعد شده است که کمک "رافا" اساسی خواهد بود، و در حال حاضر نیز او به درستی آن را انجام می‌دهد. مربی به‌طور واضح مشخص کرده است که رافینیا امسال یکی از کلیدی‌ترین فوتبالیست‌هایش است. فلیک پس از بازی مقابل اتلتیک در مونتجویک توضیح داد: «رافینیا می‌تواند در هر پست تهاجمی بازی کند. او در این فصل بازی را به عنوان یک "10" شروع کرده و تحت فشار بسیار خوب عمل می‌کند.»

رافینیا حالا ثابت کرده است که بازیکنی همه کاره و سخت‌کوش است، ویژگی‌هایی که فلیک توانسته در سیستم مورد علاقه‌اش، 1-3-2-4 از آنها استفاده کند. او به دلیل تمرکز بالا تحت فشار و یکی از بازیکنانی که بدون توپ بیشترین کمک را می‌کند، وارد ایده‌های تاکتیکی فلیک شده است.

رافینیا، در میان کاپیتان‌های جدید
رافینیا در دو فصل اولش به عنوان بازیکن بارسا بیش از ده گل و پاس گل در هر فصل به ثبت رسانده است. او در مجموع 20 گل زده و 23 پاس گل داده و به نظر می‌رسد در این فصل او همچنان بازیکن مهمی باشد. علاوه بر این، این هفته او به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم هم انتخاب شد. فصل او عالی شروع شده و باید دید تا کجا اینگونه پیش خواهد رفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها