به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۹۳۷۱۶

جدیدترین پیش‌بینی از آینده بازار رمزارزها

جدیدترین پیش‌بینی از آینده بازار رمزارزها
گروه اقتصادی: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که رمزارزها تا پایان ماه اکتبر رشد خواهند کرد، هرچند بیت‌کوین به تازگی ۲.۷ درصد کاهش یافته و از ۶۵,۶۰۰ دلار به ۶۳,۰۰۰ دلار رسیده است.به گزارش بازار، تحلیلگران انتظار دارند که بیت‌کوین تا پایان این ماه ۹ درصد افزایش قیمت داشته باشد. در روزهای اخیر، ۱.۲ میلیارد دلار به بازار ارزهای دیجیتال وارد شده که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این حوزه است.

جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات کوین‌شیرز، اعلام کرد که این افزایش سرمایه به دلیل انتظارات مثبت از سیاست‌های پولی در ایالات متحده و افزایش قیمت‌ها در بازارهای سرمایه است.همچنین، ورود ۱.۲ میلیارد دلار به صندوق‌های سرمایه‌گذاری رمزارز در ایالات متحده، نشان‌دهنده تمایل بالای سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این دارایی‌هاست.

با وجود این کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین، برخی کارشناسان آن را به‌عنوان یک عقب‌نشینی معمولی در یک بازار صعودی می‌دانند و معتقدند که به دلیل شرایط خرید بیش از حد، ممکن است کاهش بیشتری در کوتاه‌مدت رخ دهد.از سوی دیگر، صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم نیز با ۸۷ میلیون دلار ورود خالص، نشان‌دهنده روند مثبت این رمزارز است.
برچسب ها: رمز ارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها