به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۱۱۸۲۹

طاهری: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

طاهری: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم
گروه ورزشی: سرپرست تیم استقلال در خصوص اتفاقات دیدار مقابل نود ارومیه صحبت کرد.بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال  در خصوص دیدار استقلال مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: استقلال باید بهتر از این در این بازی ظاهر می شد و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم که نتوانستیم بازی همیشتگی را به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی بهتر از این عمل کنیم.

وی ادامه داد: اگر توپ‌هایی که ما روی دروازه نود ارسال کردیم گل می‌شد شاید بیش از پنج گل به این تیم می‌زنیم به هرحال این بازی تمام شد و باید تمرکز خود را روی بازی‌های بعدی بگذاریم.سرپرست تیم استقلال در خصوص ناراحتی تیم مجیدی در رختکن افزود: مجیدی خیلی از عملکرد بازیکنان ناراحت بود و حتی به آنها بود انتظارم خیلی بیشتر از اینها بود. البته بین نفرات اصلی و ذخیره استقلال فاصله زیادی وجود ندارد اما به هر حال این اتفاق افتاد.

طاهری در خصوص دیدار مقابل پدیده خاطرنشان کرد: بازی در مشهد خیلی سخت است و پدیده هم با تغییر و تحولاتی که انجام داده به دنبال پیروزی در این دیدار است. فقط نمی‌دانم چرا بازی به جای امام رضا در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود ای کاش این بازی در ورزشگاه تازه تاسیس برگزار می شد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها