به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۳۳۱۳۴۴
بارسا سخت‌ترین باشگاه برای کار؟

اسطوره رئال پاسخ ادعای عجیب ژاوی را داد

گروه ورزشی: خورخه والدانو در واکنش به ادعای روز گذشته ژاوی گفت که رئال مادرید از هر نظر باشگاهی مهم‌تر و دشوارتر از بارسلوناست.
اسطوره رئال پاسخ ادعای عجیب ژاوی را داد
بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان آینتراخت فرانکفورت از دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپاست. بازی رفت در آلمان با تساوی 1-1 به اتمام رسید و بارسا به دنبال پیروزی و صعود به نیمه نهایی است.

دو روز پس از صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بارسا اجازه ناکامی در لیگ اروپا را ندارد. دیروز وقتی از ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در مورد حسادت به موفقیت رئال، سوالی مطرح شد، او پاسخ داد که برای وی، فلسفه بارسا اهمیت دارد و نه کاری که رئال انجام می‌دهد. ژاوی تاکید کرد که در بارسا هم باید زیبا بازی کرد و هم پیروز شد و به همین دلیل سخت‌ترین باشگاه دنیا برای کار کردن است.

 
خورخه والدانو، اسطوره رئال که با این تیم به‌عنوان مربی و بازیکن توانسته فاتح لالیگا شود، در پاسخ به ادعای ژاوی به مووی استار گفت:« البته که بارسا سخت‌ترین باشگاه دنیا برای کار کردن نیست. دشوارترین باشگاه دنیا باشگاهی است که شما در آن مجبور باشید به هر قیمتی و همیشه پیروز باشید و آن رئال مادرید است. رئال مهم‌ترین باشگاه دنیاست. البته ژاوی همان‌طوری حرف می‌زند که مدیریت باشگاه و هوادارانش دوست دارند و این از نظر من هوشمندانه است. ادعای او مخالفان زیادی دارد ولی در کاتالونیا با استقبال مواجه می‌شود و از آنجا که بارسا قصد بازگرداندن غرور از دست رفته‌اش در سال‌های اخیر را دارد، شاید من هم جای ژاوی بودم، همین‌طور حرف می‌زدم.»

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها