به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۳۲۷۳۹۱

پاسخ قاطع ژاوی به کنایه خبرنگار اسپانیایی

گروه ورزشی: ژاوی امروز برای اولین‌بار به‌عنوان مربی در برنابئو روی نیمکت بارسا خواهد نشست و این دیداری برای اثبات ارزش‌های او محسوب می‌شود.
پاسخ قاطع ژاوی به کنایه خبرنگار اسپانیایی
بارسا امروز در برنابئو از هفته 29 لالیگا میهمان رئال مادرید است. کهکشانی‌ها با اختلاف 10 امتیازی نسبت به سویا صدرنشین هستند و بارسا هم با یک بازی کمتر و 15 امتیاز اختلاف در رده سوم قرار دارد. پیروزی در ال‌کلاسیکو برای هر دو تیم اهمیت فراوانی دارد.



ژاوی از نزدیک به 5 ماه پیش جانشین رونالد کومان شد و توانسته در این مدت بارسا را متحول کند. هرچند او شروع خوبی نداشت و بارسا از لیگ قهرمانان کنار رفت و در سوپرکاپ نیز مغلوب رئال شد ولی پس از انتقالات زمستانی و خریدهای خوبی که بارسا در خط حمله داشت، شرایط برای این تیم بسیار بهتر شده است.
روز گذشته در نشست خبری ال‌کلاسیکو، یکی از خبرنگاران به کنایه از ژاوی پرسید که تیم او تاکنون برابر رقیبی قَدَر محک نخورده و ال‌کلاسیکو می‌تواند معیار مناسبی برای سنجش ارزش‌های مربییگری او باشد.


 
ژاوی اما در پاسخ گفت:« ما با تیم بزرگ و قدرتمند روبه‌رو نشده‌ایم؟ تعریف شما از تیم بزرگ چیست؟ ویارئال و ناپولی تیم‌های بزرگی نیستند؟ حداقل اتلتیکو که تیم بزرگی است؛ اینطور نیست؟ ما همه اینها را شکست داده‌ایم. در سوپرکاپ هم رئال را به چالش کشیدیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. 
پس از بازی برگشت با بایرن تیم شروع به پیشرفت کرد و در تمامی بازی‌ها یا برتر بوده‌ایم یا نبردی پایاپای داشته‌ایم. می‌دانم که در فوتبال فقط نتیجه مهم است ولی حس خوبی در تیم وجود دارد و تیمی رقابتی‌تر از قبل هستیم.»
برچسب ها: ژاوی هرناندز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها