به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۴۶۶۸۲

چرا آیفون ۱۳ پرو مکس انتخابی درست و هیجان انگیز است؟

گروه فناوری: اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند از کمپانی اپل را دارید، آیفون ۱۳ پرو مکس لقب بهترین و گران‌ترین گوشی اپل تا زمان معرفی سری جدید را به خود اختصاص داده است.
چرا آیفون ۱۳ پرو مکس انتخابی درست و هیجان انگیز است؟
این گوشی در کنار طراحی منحصربه‌فرد و شیک، مشخصات فنی برتر کمپانی اپل را به خود اختصاص داده است. اپل برای این نسخه، بزرگ‌ترین صفحه نمایش و باتری را در نظر گرفته است و از همه نظر مطابق نظر و خواست مشتریان عمل می‌کند. آیفون ۱۳ پرو مکس به‌همین دلیل، یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های رده بالای جهان در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ بوده است.
آیفون ۱۳ پرو مکس با سهم بازار ۳.۴ درصدی همچنان از خیلی از گوشی‌های ارزان قیمت بازار هم بیشتر فروخته است. این گوشی عملکردی برتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا در فروش داشته و از نظر فنی و ظاهری هم می‌تواند دارای برتری باشد. تراشه A15 استفاده شده در این گوشی، فرسنگ‌ها از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل اول گلکسی اس ۲۲ اولترا بالاتر است و سنجش بنچمارک گیگ‌بنچ هم دقیقا همین اطلاعات را برای شما به همراه دارد. به همین دلیل است که با یک خرید به‌ظاهر گران قیمت، به راحتی می‌توانید ۷ سال نیاز به خرید گوشی جدید را از بین ببرید.

طراحی مشابه با تغییرات جزئی
همان‌طور که در بررسی این گوشی بارها اثبات شده است، تغییرات کمی را نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس می‌بینیم. همان طراحی لبه تخت در این گوشی استفاده شده است و صرفا یک سری تغییرات جزئی داریم. ناچ صفحه نمایش به حد ۲۰ درصد کوچک‌تر شده است و همین می‌تواند چندین حسن داشته باشد. همان ترکیب فناوری به کار رفته داخل ناچ، این‌بار به‌صورت جمع و جورتر به کار رفته است. فضای بیشتری در ساختار داخلی در اختیار باتری قرار می‌گیرد و اپل از این فضا برای بالابردن ظرفیت استفاده کرده است. در کنار آن، این کاهش اندازه جزئی در واقع چراغ سبزی جهت حذف کامل آن در سال‌های آینده است.
امسال سنسورهای پشت دوربین هم بیرون زدگی بیشتر داشته و این‌بار ابعاد میکرو متری بزرگ‌تری هم دارند. بزرگ‌تر شدن سنسورها در ظاهر هم نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس مشخص است. هم‌اکنون نور بیشتری به سنسورها تابیده و کیفیت تصاویر افزایش پیدا می‌کنید. اگر در شب هنگام اقدام به عکس برداری کنید، خواهید دید که این کیفیت تا چه حد می‌تواند افزایش پیدا کند. افزایش کیفیت در نهایت منجر به رضایت بیشتر کاربران حرفه ای‌تر شده و نبوغ اپل در زمینه طراحی دوربین را بار دیگر به رخ علاقه‌مندان می‌کشد.



صفحه نمایشی ارزشمندتر
سال‌ها بود که اپل به دنبال طراحی صفحه نمایش بهتر در بین برندهای برتر مانند سامسونگ بوده است. آیفون ۱۳ پرو مکس در کنار نسخه پرو، برای اولین بار، فناوری پروموشن را به همراه دارد. این فناوری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، بالاخره به جمع کثیر گوشی‌های اندرویدی می‌پیوندد که این نرخ تازه‌سازی را سال‌هاست که ارائه می‌دهند. در نظر داشته باشید که این قابلیت در نسخه‌های استاندارد وجود ندارد و هنوز هم باید نسخه‌های گران‌تر را برای برخورداری از این قابلیت، خریداری کنید.
اپل با آیفون ۱۳ پرو مکس هم اکنون انیمیشن‌های روان‌تری را نمایش داده و در زمینه بازی و پخش فیلم هم بهتر عمل می‌کند. اسکرول در منوها و پیج‌های اینستاگرامی لذت بخش‌تر شده است و حس و حال بهتری از کار با گوشی هوشمند خود خواهید داشت. صفحه نمایش به پنل اولد مجهز شده و روشنایی بیشتری نسبت به سال گذشته دارد. روشنایی صفحه نمایش اخیرا به موضوع پر اهمیتی برای کارشناسان تبدیل شده است. پنل‌های سامسونگ در گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس استفاده شده است و مشخصا کیفیت و زیبایی اولین خصیصه‌هایی هستند که می‌توانید به آن نسبت دهیم.

اپل واچ؛ خرید ارزشمند
شاید این سوال را در ذهن خود داشته باشید که اپل واچ چه کاربردی در کنار آیفون دارد. اپل واچ ابزار پوشیدنی اصلی کمپانی اپل است که سال گذشته همراه با آیفون معرفی شد. اپل واچ سری ۷ در برندهای ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری روانه بازار شده است و طراحی مشابه سال گذشته‌اش را دارد. اپل واچ در کنار طراحی شیک، امکاناتی هم دارد که به‌عنوان یک فرد عادی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر در بیرون از منزل قرار گرفته و علاقه‌ای به خارج کردن گوشی هوشمند خود ندارید، می‌توانید تمام پیام‌ها و اعلان‌های خود را با اپل واچ دریافت کنید.
حتی امکان ریپلای کردن هم با آن وجود دارد. در این صورت صفحه نمایش گوشی شما کمتر بیدار شده و مصرف باتری هم کاهش پیدا می‌کند. چندین تمرین در اپل واچ وجود دارد که در باشگاه ورزشی یا فضای باز می‌توانید آن‌ها را پیاده‌سازی کنید. این تمرینات ورزشی حرفه‌ای توسط اپل پیاده‌سازی شده و امکان ذخیره‌سازی اطلاعات را فراهم می‌کند. می‌توانید آمار ثبت شده را در طول بازه‌های زمانی معین چک کرده و پیشرفت یا عدم پیشرفت خود را نظاره کنید. فراموش نکنید که اپل واچ امکان ثبت میزان کالری سوزی، تعداد گام و مدت زمان تمرین را هم دارد.



خرید از بازرگانی سیب
علاقه‌مندان برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانند به سایت بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط را جویا شوند. خرید به‌صورت اقساطی انجام شده و حداقل باید ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی را به‌عنوان پیش پرداخت ارائه کنید. البته امکان ارائه پیش پرداخت بیشتر هم وجود دارد و این‌کار، سود کمتری را به قیمت کل گوشی اضافه خواهد کرد. مبلغ باقی مانده را هم می‌توانید بسته به توان خود، در عرض اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید.
این شیوه پرداخت باعث می‌شود که نیازی به ارائه حجم بالایی از پول برای خرید گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس یا مدل‌های دیگر نداشته باشید. قیمت اپل واچ را هم می‌توانید از سایت جویا شده و به همین شیوه به سراغ خرید آن بروید. با داشتن یک اپل واچ، می‌توانید نیاز به درآوردن گوشی آیفون از جیب را کاهش داده و همه پیام‌های خود را مستقیما از اپل واچ چک کنید. امکانات دیگری در حوزه سلامت و ورزش را هم داریم که با اپل واچ می‌توانید به سراغش بروید. آیفون ۱۳ پرو مکس امکان تحلیل و بررسی داده‌های ثبت شده توسط اپل واچ را در برنامه Health فراهم خواهد کرد.
منبع: washington
برچسب ها : آیفون 13,اپل,آیفون 13 پرو مکس,بازرگانی سیب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها