به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۲۹۱۷۸

بحران مصدومیت چلسی: تقصیر کادر پزشکی است

بحران مصدومیت چلسی: تقصیر کادر پزشکی است
گروه ورزشی:مربی شخصی ترو چابولا، با توصیف بحران مصدومیت فعلی به عنوان یک "به هم ریختگی مطلق"، کادر پزشکی چلسی را زیر سوال برد.به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی چندین بازیکن کلیدی خودش از جمله خریدهای تابستانی تیم مویزس کایسدو، رومئو لاویا و کریستوفر انکونکو را به دلیل مصدومیت برای بازی‌های آتی در اختیار ندارد. مربی شخصی چالوبا، اد هاج، ظاهراً دلایل مصدومیت این بازیکنان را کادر پزشکی تیم چلسی می‌داند.

او علناً از بحران آسیب دیدگی تیم لندنی از طریق یک پست توییتری (که اکنون حذف شده است) انتقاد کرد. آبی‌ها از پنج بازی اول‌شان در لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند، و بازسازی این تیم زیر نظر مائوریسیو پوچتینو اصلا خوب پیش نمی‌‍رود.او که به نظر می‌رسد در این توییت تصاویر یک چت خصوصی را منتشر کرده است، اینطور اظهار نظر کرد: «بیشتر آسیب‌دیدگی‌ها به این دلیل است که بازیکنان بارها و بارها بدون کشش درست و کامل وارد بازی می‌شوند. سپس یک تکل یا تغییر جهت خیلی سریع، باعث مصدومیت آنها می‌شود."

تقریباً هیچ یک از آنها تمرینات پیلاتس اصلاحی (یعنی دوی سرعت از پله‌ها و تپه برای تقویت رباط‌های زانو) یا کشش‌های زمینی انجام نمی‌دهند.چالوبا در اوایل ماه آگوست در تمرینات همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد که پس از آن مجبور شد از تیم دور بماند. با این حال، هاج اعلام کرد که او در آخرین دور ریکاوری قرار دارد و به زودی به تیم اضافه می‌شود.او در پیامی نوشت: "تروو هنوز مصدومیت همسترینگ دارد... باید تا پایان این هفته بتواند روی 90 درصد از وزنش بدود."چلسی روز یکشنبه در لیگ برتر مقابل استون ویلا به میدان خواهد رفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها