به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۲۹۵۱۲

دخیا دوبرابر بهتر از اونانا بود!

دخیا دوبرابر بهتر از اونانا بود!
گروه ورزشی:دوایت یورک، بازیکن سابق منچستر یونایتد، با انتقاد از عملکرد آندره اونانا گفت که داوید دخیا دو برابر دروازه‌بان بهتری است.به گزارش “ورزش سه”، اشتباه عجیب اونانا در بازی خارج از خانه منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا موجب دریافت گل اول این تیم شد. منچستر بازی را خوب شروع کرده بود و این اشتباه تمرکز تیمی آنها را بر هم زد. از آن روز موجی از انتقادات پیرامون اونانا توسط هواداران و کارشناسان فوتبال شکل گرفته است.

در جدیدترین انتقاد، یورک، مهاجم سابق منچستر، گفته است: ”دخیا دروازه‌بان بهتری از اونانا بود. حتی دوبرابر بهتر. منچستر مثل همیشه اشتباه کرد و با ندادن پیشنهاد تمدید قرار داد او را از دست داد، من قبلا هم گفته بودم که یونایتد در این مورد باید محتاط باشد. اونانا گاهی جوری بازی می‌کند که انگار یک بازیکن دیگر به جز دروازه‌بان است و مجبور شده در دروازه بایستد. کسانی که از دخیا انتقاد می‌کردند احتمالا همه می‌خواهند که برگردد. امیدوارم اینها برای یونایتد عواقب نداشته باشد.

من اگر سرمربی بودم به اونانا شک می‌کردم و او را کنار می‌گذاشتم. اینجا سری آ نیست و حملات بیشتری روی دروازه شکل می‌گیرد که به نظرم اونانا آماده مقابله با آنها نیست.”لازم به ذکر است که ماه گذشته منچستر پیشنهاد تمدید قراردادی را به دخیا داد اما بعد از مدتی آن را پس گرفت که باعث شد این دروازه‌بان اولدترافورد را ترک کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها