به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۷۹۳۹۸

دستگاه اکسیژن ساز از کجا اجاره کنیم؟

گروه کسب و کار: یکی از خدمات گروه مراقبت و پرستاری در منزل مهرگان نو، اجاره دستگاه اکسیژن ساز در انواع مختلف با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. با توجه به قیمت بالای این دستگاه در بازار این مجموعه امکانی را برای بیماران فراهم کرده است تا دستگاه مورد نیاز خود را بتوانند اجاره نمایند و در منزل استفاده کنند.
دستگاه اکسیژن ساز از کجا اجاره کنیم؟
دستگاه اکسیژن ساز یکی از همین دستگاه های پزشکی است که قابل اجاره بوده و در منزل استفاده می شود. بیماران می توانند این دستگاه را با توجه به نوع نیاز خود در مدل های مختلف با مدت دلخواه اجاره نمایند.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟
دستگاه اکسیژن ساز
دستگاه اکسیژن ساز دستگاهی کمک تنفسی بوده که برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن محیط اطراف را به اکسیژن با خلوص 94 درصد تبدیل کرده و به بیمار تحویل می دهد. نحوه تبدیل اکسیژن به خلوص بالاتر به این صورت است که پودری که داخل این دستگاه وجود دارد با اکسیژن محیط واکنش نشان داده و به اکسیژن 94 درصد تبدیل می شود. این دستگاه برقی است و نیاز به شارژ کردن روزانه ندارد؛ البته در برخی از مدل ها باتری تعبیه شده است که قابل شارژ بوده و تا ساعت ها پشتیبانی لازم را ارائه می نماید. در صورت استفاده مداوم، نیاز به سرویس دستگاه به صورت دوره ای می باشد تا عملکرد بهتری داشته باشد.
جهت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه اکسیژن ساز می توانید به وب سایت سلامت نوین مراجعه نمایید.

انواع دستگاه اکسیژن ساز
دستگاه های اکسیژن ساز با توجه به نیاز بیمار و نوع بیماری به دو دسته زیر تقسیم می شوند:
دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتابل
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل برای تامین اکسیژن به بیمارانی طراحی شده است که می خواهند در محیط بیرون از منزل از این دستگاه استفاده کنند و به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل داخل کیف مخصوص خود جایگذاری شده و بر روی دوش قرار می گیرد و پس از روشن کردن دستگاه اکسیژن ساز، می توان از آن استفاده کرد.
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شبیه دستگاه اکسیژن ساز خانگی است و برای اکسیژن درمانی افرادی که به اکسیژن به صورت مداوم نیاز دارند و باید حتی در سرکار یا در مسافرت و هواپیما، از این دستگاه استفاده کنند، ساخته شده است. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل از نظر اندازه و وزن، از دستگاه اکسیژن ساز خانگی سبک تر و کوچکتر می باشد. این دستگاه از ۱ تا ۶ لیتر در دقیقه اکسیژن به بیمار تحویل داده و دارای مخزن زئولیت می باشد که هوای اطراف را وارد سیستم خود کرده و با اکسیژن واکنش داده و خلوص اکسیژن را تا ۹۷ درصد بالا می برد. این دستگاه دارای دو عدد باتری بوده که بین ۲ تا ۶ ساعت شارژ نگه داشته و اکسیژن تراپی به بیمار را انجام می دهد.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی ثابت
این نوع از دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارانی طراحی شده است که در منزل تحت مراقبت هستند، و به دلیل مبتلا شدن به بیماری های تنفسی یا قلبی و ریوی، نمی توانند حرکت کنند و بر روی تخت بیمارستانی در حال استراحت و مراقبت های درمانی هستند. این نوع از دستگاه اکسیژن ساز به پریز برق شهری متصل می شود و منبع تغذیه آن برق شهری می باشد. مدل این دستگاه اکسیژن ساز ثابت بوده و حالتی ایستاده و بدون حرکت دارد تا با افزایش اکسیژن خروجی از خود، خدمات مناسبی را به بیمار ارائه دهد. این دستگاه اکسیژن ساز خانگی در منزل، بیمارستان، کلینیک های شخصی و مراکز درمانی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه باتری ندارد و در صورت نیاز به اکسیژن تراپی مداوم در منزل، باید آن را به برق شهری متصل نمایید. دستگاه اکسیژن ساز در لیتراژ 5 لیتری، 8 لیتری و 10 لیتری در برندهای معتبر مانند نایدک و فیلیپس (آمریکا)، زیکلاس مد (آلمان)، زنیت مد (سوئیس) و یوول (چین) در مجموعه مهرگان نو با قیمت بسیار مناسب اجاره داده می شود.

کاربرد دستگاه اکسیژن ساز
در ادامه به بررسی کاربردهای دستگاه اکسیژن ساز می پردازیم:•    بیمارانی که درگیر عفونت ریه یا پنومونی هستند و دارای تنگی نفس هستند باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند.
•    بیمارانی که ملزم به استفاده از دستگاه ونتیلاتور در منزل هستند، برای تامین اکسیژن مورد نیاز خود به اکسیژن ساز نیز نیاز دارند.
•    بیماران مبتلا به کرونا و تنگی نفس نیز باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند.
•    افراد دارای درگیری شدید ریوی از دستگاه بای پپ و NIV استفاده می کنند، که در موارد خفیف تر برای تامین اکسیژن حتما باید از اکسیژن ساز استفاده کنند.
•    افراد مبتلا به نارسایی قلبی، آسم و سرطان ریه، نیازمند استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می باشند.
•    همچنین افرادی که دچار بیماری مزمن انسدادی ریه هستند باید طبق تجویز پزشک از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند.
•    یکی دیگر از مواد کاربرد این دستگاه در بیماران مرگ مغزی است که دچار زندگی نباتی هستند و تا زمانی که در منزل تحت مراقبت هستند، نیاز به اکسیژن ساز دارند.

شرایط اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره اکسیژن ساز

پس از تماس با مجموعه مورد نظر جهت هماهنگی های لازم با کارشناسان و پس از ثبت قرارداد، دستگاه درب منزل به شما تحویل داده می شود. افراد می توانند تا هر زمانی اجاره اکسیژن ساز را تمدید کنند. دستگاه اکسیژن ساز دارای پشتیبانی بوده و اگر به هر دلیلی در زمان استفاده دچار مشکل شد، سریعا می توانید با مجموعه مهرگان نو تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم جهت تعویض دستگاه یا تعمیر دستگاه اکسیژن ساز به شما اعلام شود. در صورت آسیب فیزیکی به دستگاه و شکستگی های ناشی از ضربه باید خسارت مشخص شده پرداخت گردد. جهت اطلاع از شرایط اجاره دستگاه اکسیژن ساز کلیک کنید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز
مرکز تجهیزات پزشکی مهرگان نو اجاره دهنده انواع دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی، اروپایی و ایرانی می باشد که سابقه طولانی مدت در این زمینه داشته و با توجه به افزایش قیمت ارز و گران شدن تجهیزات پزشکی در بازار، به شما توصیه می کند که از خدمات اجاره اکسیژن ساز در تمامی مناطق کرج و تهران استفاده کنید. این مجموعه تمامی خدمات درمانی معتبر در زمینه اجاره دستگاه های کمک درمانی و تجهیزات پزشکی مانند اکسیژن ساز را، به صورت کاملا حرفه ای ارائه داده و شما بر حسب نیاز خود می توانید مدت زمان اجاره را تعیین کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها