به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۸۲۲۷۴

این‌بار همه چپ مهدی تارتار را نشانه گرفته‌اند

این‌بار همه چپ مهدی تارتار را نشانه گرفته‌اند
گروه ورزشی:در شرایطی که مهدی تارتار با قبول نیمکت گل گهر سیرجان به دنبال موفقیت و تقویت این تیم است، بحث جدایی ستاره‌های آبی‌پوش جدی شده است.به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در گام اول موفق شد علی علیزاده خود را که در آستانه انتقال به تراکتور قرار داشت حفظ کند اما همچنان ستاره‌های این تیم مورد هدف بازار نقل و انتقالاتی قرار دارند و گفته می‌شود بعد از محمدرضا اخباری، اکنون مدافع چپ این تیم نیز با پیشنهاداتی مواجه شده است.

ابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ گل گهر سیرجان که در فصل گذشته با 6 پاس گل و یک گل زده کار را به پایان رساند، در ابتدا مورد هدف سپاهان قرار گرفت. با این حال گل گهر خیلی زود پاسخ رد به درخواست اصفهانی‌ها داد و مدعی شد این بازیکن خود را واگذار نخواهد کرد.

اما اکنون گفته می‌شود فولاد خوزستان مشتری جدی رزاق‌پور است و به دنبال جذب این مدافع چپ پاست. باید دید گل گهر این‌بار هم پاسخ رد به پیشنهاد فولادی‌ها خواهد داد یا تصمیم دیگری گرفته می‌شود. پیش از این و با توجه به جدایی عبدالکریم حسن، بحث انتقال احتمالی این بازیکن به پرسپولیس نیز شکل گرفته بود و سرخ‌ها با توجه به ارزیابی آمار این بازیکن، او را نیز زیر نظر داشتند. با این حال اولویت پرسپولیس نیز در ابتدا جذب مدافع چپ پای خارجی است و باید دید در ادامه چه تصمیمی خواهند گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها