به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۸۵۰۳۱

بهترین شرکت و آژانس خدمات سئو در ایران

گروه کسب و کار: برای انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو باید به مواردی مثل تجربه، بازدهی و تضمین‌های غیر اصولی توجه کرد خدمات سئو با بهینه سازی سایت سیگنال‌هایی را به گوگل می‌دهد و باعث بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت می‌شود اما در همین حین سایت‌های رقیب در حال بهینه سازی هستند همین امر باعث می‌شود که تضمین‌هایی که در زمان مشخصی کلمات به رتبه خاصی برسند غیر اصولی باشد.
بهترین شرکت و آژانس خدمات سئو در ایران
توصیه ما این است که با آژانس سئو یا سئوکار با تجربه همکاری کنید و هزینه سئو را در هزینه‌های دیجیتال مارکتینگ خود لحاظ کنید، هزینه ها با جایگاهی که از کلمات کلیدی خود انتظار دارید رابطه مستقیم دارد.
سئو سایت در مقایسه با دیگر تبلیغات بازده بهتری دارد ولی به این معنا نیست که سئو آسان و ارزان باشد برای خدمات سئو نیاز به زمان و هزینه قابل توجهی است اما ماندگاری نتایج آن بلند مدت است.
سئو نوسان کمتری نسبت به شبکه های اجتماعی دارد و اکثر جستجو ها تقریبا ثابت هستند.

سئو به 3 بخش سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم می شود.
سئو داخلی (Seo On Page) به فعالیت هایی که در داخل سایت انجام می شود و شامل استراتژی لینک سازی داخلی، تایتل و متا، ساخت صفحه مطالب هدف جستجو کاربر است از بهترین ابزار های سئو داخلی اسکریمینگ فراگ اشاره کرد.
سئو خارجی(Seo Off Page)  به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که در خارج سایت انجام می شود از مهمترین موارد سئو خارجی می‌توان به رپورتاژ و لینک سازی خارجی اشاره کرد که هنوز هم یکی از مهمترین سیگنال های سئو است.

سئو خارجی یکی از مسائلی است که تاثیر زیادی در سئو دارد اما به دلیل محدودیت های گوگل و پنالتی سایت هایی که سئو کلاه سیاه انجام می دهد به موضوعی خاص تبدیل شده است، خدمات سئو خارجی وب نامبروان کلاه سفید است و با قوانین گوگل همراه است.

 سئو تکنیکال یکی از موارد سئو است که  باعث می شود کاربران و ربات‌های گوگل بهتر با سایت تعامل داشته باشند و بیشتر به زیر ساخت و کدهای سایت مرتبط است.
سئو تکنیکال شامل موارد مهمی از جمله سرعت سایت، نقشه سایت، صفحه Robots، موبایل فرندلی و... است سئو تکنیکال از مواردی است که برای بهبود آن به سرعت باید اقدام کرد زیرا کراول سایت تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است باعث نارضایتی کاربران شود.

بهینه سازی موارد فنی یک کار مشترک میان سئوکار و مسئول فنی سایت است و با همکاری می توان یک سایت خوب داشت.
سرعت بارگذاری صفحه 10 ثانیه ای می تواند منجر به افزایش 120 درصدی در نرخ پرش شود. یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه موبایل می تواند منجر به کاهش 20 درصدی نرخ تبدیل، کاهش 11 درصدی بازدید از صفحه و کاهش 16 درصدی در رضایت کاربر شود.
مشاوره‌های سئو به صورت ساعتی و دوره ای هستند که قبل از مشاوره باید آدرس سایت و مواردی که از کارفرما خواسته شده را به تیم مشاوره سئو تحویل دهند تا تیم مشاوره نسبت به آنالیز و تعیین استراتژی مناسب برای وب سایت اقدام نمایند.

Seo services agency

آنالیز سئو دارای فاکتور های متفاوتی است از جمله آنالیز سایت، آنالیز رقبا، آنالیز بک لینک ها است.
مشاوره سئو توسط شرکت وب نامبروان براساس توان مالی و نیاز های کارفرما ارائه می شود تا کارفرما با استفاده از ظرفیت‌های خود برنامه ریزی کند.

استراتژی سئو
تعیین استراتژی برنامه ریزی برای بهبود سایت شما توسط آژانس سئو وب نامبروان است که باعث بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت و افزایش بازدیدکنندگان سایت شما می شود استراتژی را با تحلیل رقبای شما و سایت شما و همچنین حوزه کسب و کار شما تدوین می‌شود.
برای اینکه استراتژی سئو کارۀمد باشد باید در حین سئو بروزرسانی شود و تدوین استراتژی سئو توسط کارشناسان سئو انجام می‌شود که نیازمند تجربه کاری و همچنین دانش کافی است.

بهترین آژانس سئو
سئو از مهمترین کانال های افزایش بازدیدکنندگان در دیجیتال مارکتینگ است انتخاب یک شرکت سئو کارآمد از دغدغه‌های مدیران دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسب و کار است برای انتخاب یک شرکت خدمات سئو باید چه نکاتی را در نظر بگیرید از مهمترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•          نمونه کار : شرکت های سئو بسیاری در زمینه سئو در حال کار هستند اما تمام آن ها موفق نیستند برای اینکه بدانیم کدام شرکت مناسب کسب و کار ما است نیاز است تا نمونه کار‌های شرکت خدمات سئو را بررسی کنیم.
•          تیم متخصص: سئو شامل موارد بسیاری است و یک کار تیمی است برای اینکه سایت بهینه سازی شود نیاز به یک تیم متخصص است.
•          تجربه و مهارت: تجربه سئو می توانید یک عامل قدرتمند در سئو باشد ولی بروزرسانی‌های الگوریتم های سئو نیاز به دانش روز سئو را امری ضروری می کند.
•          گزارش و تعامل با کارفرما: گزارش از پیشرفت کار و فعالیت هایی که روی سایت انجام می شود باعث تعامل بهتر و یک خرد جمعی برای پیشبرد بهتر سئو سایت است.

آنالیز سئو سایت
ارزیابی سئو سایت شما توسط کارشناسان سئو به شما اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی و راهکارهایی برای بهبود سئو سایت می‌دهد. آنالیز سئو سایت شامل تحقیق کلمات کلیدی، ساختار سایت، لینک های خارجی، هدف صفحات، محتوای سایت شما و رقبا است.
برای اینکه بتوان یک استراتژی برای خدمات سئو برنامه ریزی کرد باید سایت مورد آنالیز قرار گیرد شرکت خدمات سئو وب نامبروان با دقت بالا آنالیز سایت شما را انجام می دهد.

هزینه‌های خدمات سئو
هزینه سئو مانند بعضی از خدمات دارای قیمت مرسومی نیست و به نسبت سختی کلمات کلیدی و هزینه‌های پروژه متفاوت است، نمی‌توان برای تمامی پروژه ها بازه خاصی از هزینه را در نظر گرفت.
برای تعیین هزینه پروژه سئو لازم است تا از طریق سایت با شرکت سئو وب نامبروان تماس بگیرید و سایت خود را معرفی کنید تا با آنالیز سایت شما هزینه خدمات سئو به شما اعلام شود.

بهترین شرکت و آژانس خدمات سئو در ایران
وب نامبروان دارای تیمی متخصص و متعهد است خدمات که وب نامبروان ارائه می دهد شامل سئو، مشاوره سئو، طراحی سایت، تولید محتوا است برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت webnumber1.ir مراجعه فرمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها