به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۴۸۵۱۵۴

اولین و مهم‌ترین اقدام هر کسب و کار با این ابزار!

گروه کسب و کار: تبلیغات برای هر کسب و کاری مهم و لازم است اما روش پیاده سازی آن مهم‌تر می‌باشد. اکثر مردم به دنبال تبلیغات تکراری هستند و همه به یک سبک کار می کنند. برای اینکه متمایز عمل کنید باید سبک تبلیغاتتون رو تغییر بدهید، به چه صورت؟ در ادامه این محتوا از نمارا، ما در مورد یک نمونه ابزار تبلیغاتی صحبت کردیم که چگونه می‌توانید به صورت تضمینی 100% باز خورد را داشته باشید پس حتما تا انتها همراه ما باشید تا با قدرت تبلیغات چاپی بتوانید مشتریان جدیدی جذب کنید.
چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت
اولین و مهم‌ترین اقدام هر کسب و کار: چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت اولین و مهم‌ترین اقدام برای ایجاد هویت بصری در هر کسب و کاری است، که کلید موفقیت در برندسازی نوین می‌باشد. اما چرا سفارش کارت ویزیت تا این اندازه مهم است و چگونه می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

کارت ویزیت کلید اول هویت بصری شما
هر کسب و کار به یک هویت بصری نیاز دارد که بتواند خود را به‌طور حرفه‌ای و متمایز به مشتریان معرفی کند. چاپ کارت ویزیت، نخستین و شاید یکی از مهم‌ترین اجزای این هویت بصری است. این ابزار کوچک می‌تواند اطلاعات مهمی مانند نام، آدرس، شماره تماس و حتی وب‌سایت شما را به مشتریان منتقل کند و تأثیری مثبت و ماندگار در ذهن آن‌ها بگذارد.

مزایا و فواید چاپ کارت ویزیت حرفه‌ای
کیفیت بالا و طراحی حرفه‌ای در چاپ کارت ویزیت، می‌تواند به شکل‌گیری یک تصویر مثبت از کسب و کار شما کمک کند. تحقیقات نشان داده‌اند که داشتن یک کارت ویزیت لاکچری می‌تواند تا 70% احتمال برقراری تماس‌های جدید و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهد. این ابزار کوچک و در عین‌حال پرقدرت، می‌تواند به شما کمک کند تا در ذهن مشتریان ماندگار شوید و اعتبار خود را افزایش دهید.

برخی از خاص‌ترین و رایج‌ترین کارت‌ویزیت‌های نمارا
کارت ویزیت‌های خاص انواع مختلفی دارند مانند کارت قالبی، کارت کرافت، کارت شیشه‌ای و ....
اما یکی از رایج‌‌ترین جنس‌های کارت در چاپ کارت ویزیت جنس استخوانی می‌باشد که علاوه‌بر کیفیت، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر جنس‌های کارت ویزیت دارد.
برای اینکه راحتتر بتوانید تشخیص دهید که کدام کارت برای کسب و کار شما مناسب است و بیشترین تاثیرگذاری را برای برندتان دارد. نمارا به شما در این زمینه و به‌طور کلی تبلیغات و افزایش فروش، مشاوره رایگان خواهد داد.

نمونه کارت ویزیت لاکچری

خدمات چاپی برای طرح کارت ویزیت خاص
•    طلاکوب
•    نقره کوب
•    دورگرد

روایت موفقیت یک کسب و کار در برندسازی
یکی از مشتریان ما به نام علی آقا، که صاحب یک کسب و کار نوپا در زمینه مشاوره مالی است، پس از مدت‌ها تلاش برای جذب مشتریان جدید به همراه مشاوره فراوان در زمینه فروش، بالاخره تصمیم به چاپ کارت ویزیت قالبی گرفت. او با استفاده از طراحی خاص و حساسیت بیش‌ از اندازه نمارا در کیفیت بالای چاپ، توانست توجه مشتریان بیشتری را جلب کند و کسب و کار خود را به‌طور چشمگیری گسترش دهد. علی آقا معتقد است که این اقدام ساده اما فوق‌‌العاده کاربردی، نقطه عطفی در موفقیت او بوده است.

کارت ویزیت قالبی
کارت ویزیت قالبی یک اثر ماندگار و جذابی است که شما را نسب به رقبا متمایز می‌کند. به خصوص برای کسب و کارهای نوپا. چراکه تفاوت و تمایزی که این نوع کارت ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا برند شما ‌در ذهن مشتریان حک شود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کارت ویزیت معرف شماست، یعنی جایی که شما در آن حضور نداشته باشید، برند شما در آنجا حضور دارد.
بنابراین نداشتن کارت به معنای نداشتن معرف و داشتن یک کارت ضعیف به معنای ضعیف بودن معرف شما خواهد بود. پس خیلی اهمیت دارد که معرف شما خاص باشد و همه جا جلب توجه کند.

بهترین مزایای چاپ کارت ویزیت
•    تبلیغ مداوم
•    نمایش برند شخصی
•    نمایش حرفه‌ای بودن
•    ایجاد اولین تاثیر ماندگار
•    ایجاد شبکه‌های ارتباطی
•    سهولت در برقراری ارتباط
•    قابل حمل و همیشه در دسترس
•    حرفه‌ای بودن حتی در عصر دیجیتال
با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی و استفاده گسترده از ارتباطات دیجیتال، داشتن یک کارت ویزیت فیزیکی هنوز هم نشان‌دهنده‌ی تعهد و حرفه‌ای بودن است و می‌تواند تاثیر بیشتری نسبت به اطلاعات دیجیتال داشته باشد.
داشتن یک کارت ویزیت حرفه‌ای نه تنها به شما کمک می‌کند که اطلاعات تماس خود را به شیوه‌ای مرتب و جذاب ارائه دهید، بلکه می‌تواند به تقویت برند شخصی و کسب‌وکار شما نیز کمک کند. پس هیچ‌گاه قدرت این ابزار ساده اما موثر را دست کم نگیرید!

سفارش کارت ویزیت

چرا باید همین حالا اقدام کنید؟
اگر هنوز برای کسب و کار خود کارت ویزیت حرفه‌ای چاپ نکرده‌اید، اکنون بهترین زمان برای شروع است. یک کارت ویزیت خاص می‌تواند در بسیاری از موقعیت‌ها به کمک شما بیاید و باعث شود تا مشتریان جدیدی با کسب و کار شما آشناشوند. از فرصت‌های شبکه‌سازی تا ملاقات‌های روزمره، این ابزار کوچک همیشه همراه شما خواهد بود و به معرفی کسب و کارتان کمک می‌کند.
پس زمانو از دست ‌نده و همین حالا برای چاپ کارت ویزیت خودت اقدام کن و تفاوتش رو خودت لمس کن! برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، به وب‌سایت نمارا مراجعه کنید یا با شماره تلفن ما تماس بگیرید.
اطلاعات تماس
برای مشاهده نمونه کارهای چاپ کارت ویزیت و ثبت سفارش، به وب‌سایت ما به آدرس:
 www.namara-academy.com مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید با شماره 09030422406 با ما در تماس باشید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها