به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۸۵۲۰۱

خرید انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت در تاوا

گروه کسب و کار: پارتیشن شیشه‌ای یکی از انواع محصولاتی است که می‌تواند برای جداسازی فضاهای مختلف به ویژه در ادارات و شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. برای افزایش استحکام پارتیشن‌های شیشه‌ای، نیاز به استفاده از یراق‌آلات باکیفیت است تا شیشه‌ها به صورت ایمن در جای خود نگه داشته شوند.
خرید انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت در تاوا
یراق‌ آلات پارتیشن شیشه‌ای باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوان آنها را مورد استفاده قرار داد و با ایمنی بالا پارتیشن‌ها را در محیط‌های پر رفت و آمد استفاده کرد. آشنایی با انواع این یراق‌آلات و خرید آنها از فروشگاه‌های معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد.

انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای       
یراق‌آلات پارتیشن شیشه‌ای وظیفه نگهداری از پارتیشن‌ها را در جای مناسب دارند. این یراق‌آلات باید با استحکام بسیار زیاد خریداری و در محل مورد نیاز نصب شوند. آشنایی با انواع این محصولات برای خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد.

●    شاسی کشی آهنی پارتیشن
شاسی کشی آهنی پارتیشن سکوریت شیشه‌ای می‌تواند با پروفیل آلومینیومی که به صورت قوطی‌هایی با ابعاد 40 در 40 و 40 در 80 هستند، مورد استفاده قرار گیرد. این شاسی‌ها هم با جنس آهن و هم با جنس آلومینیوم قابل استفاده‌اند.

●    لولا پارتیشن شیشه‌ای
یکی از مهم‌ترین یراق‌آلات پارتیشن سکوریت، لولا است. لولاها نقش بسیار مهمی را در ایمنی و کنترل حرکت این پارتیشن‌ها دارند. لولاها دارای انواع مختلفی‌اند و می‌توان بر اساس سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون، آنها را مورد استفاده قرار داد. لولاها به صورت افقی و عمودی قابل استفاده هستند که نیاز پارتیشن استفاده از آنها را اجباری می‌کند.



●    استوپ پارتیشن شیشه‌ای
یکی دیگر از انواع یراق‌آلات پارتیشن شیشه‌ای، استوپ است. استوپ می‌تواند کمک بسیار زیادی برای باز و بسته شدن درب‌های شیشه‌ای پارتیشن کند. معمولا این استوپ‌ها در درب‌های شیشه‌ای با ابعاد 70 در 30 استفاده می‌شوند و می‌توانند باز و بسته شدن درب‌ها را ساده‌تر کنند.

●    دستگیره پارتیشن شیشه‌ای
یکی دیگر از انواع یراق‌آلات پارتیشن شیشه‌ای، دستگیره است. دستگیره‌ها می‌توانند برای باز و بسته شدن روان درب پارتیشن‌های شیشه‌ای مورد استفاده قرار گیرند. از این رو زیبایی ظاهری آنها و دوامشان در برابر رطوبت اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا دستگیره‌ها فقط برای پارتیشن‌هایی که به صورت درب طراحی می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین می‌توان آنها را با قفل ترکیب کرد و مورد استفاده قرار داد.

●    قفل پارتیشن شیشه‌ای
یکی دیگر از انواع یراق‌آلات پارتیشن شیشه‌ای که می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش امنیت و حریم خصوصی داشته باشد، قفل است. معمولا قفل‌های پارتیشن شیشه‌ای برای اتاق جلسات، حمام شیشه‌ای و مکان‌های مختلف دیگر که باید حریم خصوصی در آن رعایت شود، استفاده می‌گردد. ظاهر مناسب این قفل‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید حتما آنها را با رنگ و ظاهر مناسب سفارش داد.

●    پروفیل (فریم) پارتیشن شیشه‌ای
یکی از انواع یراق‌آلات پارتیشن شیشه‌ای، فریم یا پروفیل است. فریم‌ها در هنگام نصب پارتیشن شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کارگیری و اجرای فریم جزء بخش‌های اصلی این پارتیشن‌ها به شمار می‌رود و باید حتما به کیفیت آنها توجه داشت. فریم‌های پارتیشن شیشه‌ای می‌توانند به صورت افقی یا عمودی نصب شوند. فریم‌های افقی با نام فریم کف و فریم‌های عمودی با نام فریم بغل شناخته می‌شود.



فروش انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای + لیست قیمت در تاوا
با توجه به تنوع زیاد انواع یراق‌آلات استفاده شده برای پارتیشن شیشه‌ای، لازم است که این محصولات را با بهترین کیفیت خریداری و مورد استفاده قرار دهید. انواع یراق‌آلات پارتیشن شیشه‌ای به واسطه کیفیت بالایی که دارند، می‌توانند استحکام بسیار خوبی را در محیط به وجود آورند. برای خرید انواع یراق‌ آلات شیشه سکوریت می‌توانید به سایت تاوا مراجعه کنید. فروشگاه یراق‌ آلات آنلاین تاوا بهترین محصولات را به بازار عرضه می‌کنند تا بتوانید با خیالی آسوده این یراق‌آلات را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایند. در صورت نیاز به خرید اینترنتی این یراق‌آلات و مشاهده تنوع بالای آنها، کافیست که به سایت تاوا مراجعه کنید تا قیمت دقیق هر یک از این محصولات را نیز دریافت کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها