به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۳۷۵

ادامه «جان ویک» در سریال تلویزیونی

ادامه «جان ویک» در سریال تلویزیونی
گروه فرهنگی:ادامه داستان «جان ویک» در قالب یک سریال تلویزیونی در کمپانی لاینزگیت در دست ساخت است.به گزارش ورایتی، سریال تلویزیونی ادامه فیلم‌های «جان ویک» در حال حاضر در تلویزیون لاینزگیت در دست ساخت است.
 
هنوز هیچ شبکه یا سرویس پخشی حقوق این سریال را به دست نیاورده و پروژه در اختیار کمپانی لاینزگیت است. داستان این مجموعه با عنوان «جان ویک: زیر میز بالا» بلافاصله پس از وقایع «جان ویک: فصل ۴» شروع می‌شود.

در توضیح آن گفته شده است: جان ویک دنیای «های تیبل» یا «میز بالا» را در موقعیتی ضعیف ترک کرده و حالا مجموعه‌ای از شخصیت‌های جدید به دنبال نامی برای خود هستند و در عین حال برخی از شخصیت‌های سرسخت قدیمی هم به نظم دنیای قدیم متعهد هستند. این سریال ماجراهای جدید و قدیمی را با هم ترکیب و دنیای ویک را وارد عصر جدیدی می‌کند.

کیانو ریوز و چاد استاهلسکی کارگردان فیلم‌های «جان ویک» تهیه کننده اجرایی هستند و استاهلسکی کارگردانی پایلوت سریال را برعهده خواهد داشت. رابرت لوین نویسنده و مسئول ساخت سریال است و لاینزگیت که تمام فیلم‌های «جان ویک» را تا به امروز منتشر کرده، آن را تولید خواهد کرد. استاهلسکی در آغاز امسال قراردادی با این کمپانی امضا کرده بود تا بر گسترش مجموعه «جان ویک» در تمام رسانه‌ها نظارت کند.

این دومین سریال تلویزیونی در دنیای «جان ویک» خواهد بود و پیش از این تلویزیون لاینزگیت یک مینی سریال با عنوان «کانتیننتال: از دنیای جان ویک» برمبنای ماجراهای پیش‌درآمد داستان‌هایی که در دنیای جان ویک می‌گذشت، تولید کرده بود. این سریال پاییز گذشته از شبکه پیکاک پخش شد.نخستین فیلم «جان ویک» سال ۲۰۱۴ و چهارمین فیلم آن سال ۲۰۲۳ اکران شدند. فیلم پنجم آن هم در حال ساخت است و یک اسپین آف با عنوان «جان ویک ارایه می‌کند: بالرین» با بازی آنا دی آرماس در نقش اصلی قرار است سال ۲۰۲۵ اکران شود.
مرجع : مهر
برچسب ها: جان ویک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها