به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۸۸۱۳۸

معجزه فلیک:بارسلونایی که نمی‌شناختیم

معجزه فلیک:بارسلونایی که نمی‌شناختیم
گروه ورزشی: بارسلونا با هدایت فلیک و با بازیکنانی 17 و 18 ساله، در همین دو بازی ابتدایی لالیگا تفاوت‌های زیادی با بارسلونای ژاوی هرناندز نشان داده است.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دومین بازی خود در این فصل مقابل اتلتیک بیلبائو پیروز شد. در دو بازی اخیر شاگردان هانسی فلیک با نمایشی از فوتبال تهاجمی، شش امتیاز از شش امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند و دروازه رقبا را در معرض خطر دائمی قرار داده‌اند.

لواندوفسکی با سه گل بهترین گلزن لیگ است، در دیداری که ستاره لهستانی فرصت داشت گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما یک بار تیر دروازه و یک بار معجزه گلر اتلتیک مانع شد. در حالی که لامین یامال همچنان با اعتماد به نفس خود بارسا را ​​مسحور می‌کند. او با وجود سن کم، نشان داده است که توانایی بالایی در درک فوتبال و ایجاد خطر به محض رسیدن توپ زیر پایش دارد.

آاس در مورد تغییرات بارسای هانسی فلیک در مقایسه با ژاوی هرناندز به نقش جدیدی که روبرت لواندوفسکی دارد و رهبری یامال جوان در زمین اشاره کرده است: این بارسا دستورالعمل‌های مختلفی در زمین دارد و از طریق ایده‌های فلیک می‌توانید مدل بازی تیم را ببینید. بارسا با ژاوی بیشتر یک مدل مالکیت تکراری بود و بدون قدرت انتقال بالا به توپ در کناره‌ها و این قابل قیاس با جابه‌جایی‌هایی که بارسای فلیک در زمین دارد، نیست.

بارسای فلیک قدرت انتقال سریع‌تر توپ را دارد و اضافه شدن خط دوم به مهاجمان به محض از دست دادن توپ چشمگیر است. این بازتابی است از آنچه سرمربی فعلی برای تیمش تعیین می‌کند. یامال حالا سبک بازی متفاوتی دارد، او یک تغییر ریتم خارق‌العاده دارد و مانند یک بازیکن 17 ساله رفتار نمی‌کند. او حالا بازیکنی است که قبلاً تجربه حضور در لالیگا را دارد و یک یورو 2024 عالی را پشت سر گذاشته است. لامین دیگر فوتبالیست نوپایی نیست، او یک فوتبالیست بزرگ است که قرار است عصر مهمی را رقم بزند. خوش به حال هانسی فلیک.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها