به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۹۱۷۴۹

امباپه: نه،از خودم در رئال راضی نیستم

امباپه: نه،از خودم در رئال راضی نیستم
گروه ورزشی: کیلیان امباپه معتقد است تا اینجای فصل می‌توانست برای رئال بازی‌های بهتری انجام دهد.به گزارش "ورزش سه"، امباپه بعد از بازی با اشتوتگارت هشدار داد و گفت: «من می‌توانم در رئال مادرید کارهای بیشتری انجام دهم.»

کیلیان در اولین بازی لیگ قهرمانان خود برای رئال گل زد، ولی به نظر راضی نبود. او تاکید داشت که می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد: «می‌دانم که می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم. هر بازی احساس بهتری دارم و اکنون راحت‌تر گل می‌زنم. من باید و می‌توانم بیش از این‌ها گل بزنم و این توانایی را در خودم می‌بینم.»
امباپه که در 7 بازی اول خود برای رئال مادرید 5 گل به ثمر رسانده است، اولین بازی خود را به عنوان بهترین گلزن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا (با 49 گل) در پیروزی 3-1 مقابل اشتوتگارت انجام داد.

ستاره فرانسوی شروع خوبی در لالیگا نداشت و در سه بازی گل نزد، ولی او راه گلزنی در این رقابت‌ها را نیز پیدا کرد.امباپه در مورد کتک زدن رودیگر بعد از گلزنی این بازیکن نیز توضیح داد: «نوبت من بود تا انتقام بگیرم. هر وقت گل می‌زنم، او همین کار را با من می‌کند.»

امباپه تکرار کرد که من اینجا خوشحالم و روشن کرد که تنها هدف او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست: «وقتی برای رئال مادرید بازی می‌کنید باید تمام عناوین را کسب کنید. برای من این هدف نهایی است. درست نیست که اینجا بیایم و بگویم که من فقط لیگ قهرمانان را می‌خواهم. ما سعی می‌کنیم هر بازی را ببریم و وقتی این پیراهن را می‌پوشید باید همه جا و همیشه برنده شوید.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها