به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۹۱۷۵۳

رودریگو به جای نق‌زدن در زمین جواب بدهد

رودریگو به جای نق‌زدن در زمین جواب بدهد
گروه ورزشی: انتقادات رودریگو از اینکه چرا رسانه‌ها او را در مثلث رئال مادرید جای نداده‌اند، واکنش جالب گوتی را به همراه داشت.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در خط حمله رودریگو، امباپه و وینیسیوس را دارد، اما رسانه‌ها مثلث رئال را BMV نامیده‌اند. حذف رودریگو و جایگزینی جود بلینگام بازخورد مثبتی از سوی ستاره برزیلی نداشت و او آشکارا گلایه خود را نشان داده است. رودریگو معتقد است در رئال به اندازه‌ای که باید قدر او را نمی‌دانند.

ستاره جوان دیشب برابر اشتوتگارت از خوب‌های رئال بود و پاس گل اول تیمش را نیز به کیلیان امباپه داد. او البته تا پایان در زمین نماند و تعویض شد.

دیشب وقتی از گوتی در برنامه ال‌چیرینگیتو در مورد گلایه‌های رودریگو و اینکه حق با او است یا خیر، سوال شد، او در جواب گفت: «اصلا و ابدا. به نظر من رودریگو نمی‌تواند و نباید گلایه کند. مثلث رئال BMV است و اصلا چه اهمیتی دارد رودریگو در آن باشد یا نباشد. او یک ستاره تاثیرگذار است و همه ما می‌دانیم که چقدر برای رئال کلیدی است. به نظر من رودریگو به جای ناله و شکایت تمرکزش را روی بازی بگذارد و درون زمین جواب بدهد. مثل کاری که برابر اشتوتگارت انجام داد. مثلث رئال هر چه باشد، رودریگو باید مثل همیشه خودش را وقف کمک به رئال کند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها