به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۹۷۵۸۳

مورینیو: بهترین داور جهان من را اخراج کرد

مورینیو: بهترین داور جهان من را اخراج کرد
گروه ورزشی: ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، می‌گوید از عملکرد داور بازی مقابل منچستریونایتد تعجب کرده است.به گزارش ورزش سه، فنرباغچه در بازی دور سوم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و به تساوی 1-1 رسید.
 
 
 
در جریان این دیدار ژوزه مورینیو به شدت نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت و در دقیقه 59 با کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.مورینیو اعتقاد داشت که یک ضربه پنالتی به سود فنرباغچه اعلام نشده و عصبانیت خود نسبت به داور را پنهان نکرد تا در نهایت به روی سکوها فرستاده شود.
 
مورینیو در گفتگو با تی‌ان‌تی اسپورت درباره اخراجش گفت: "من نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. پس از بازی داور چیز باورنکردنی‌‌ای به من گفت. او گفت که در یک لحظه هم داخل محوطه جریمه را نگاه می‌کردم و هم رفتار من در کنار زمین! من به او تبریک می‌گویم چون او کاملاً باورنکردنی است. در طول بازی با سرعتی 100 مایل در ساعت، او یک چشم به موقعیت پنالتی داشت و یک چشم به رفتار من روی نیمکت! به همین دلیل است که او یکی از بهترین داوران جهان است!"

نتیجه بازی؟
آن‌ها مقابل ما یک امتیاز گرفتند، نه ما مقابل آن‌ها. ما فوق‌العاده بازی کردیم. اگر در لیگ ترکیه اینطور بازی کنیم همه را نابود می‌کنیم چون البته که با تیمی برتر از خودمان بازی کردیم. لیگ برتر کیفیت، فشار و هر چیزی که بخواهید را بیشتر از لیگ ما دارد.

عملکرد تیم؟
فکر می‌کنم بازیکنانم بازی شگفت‌انگیزی انجام دادند. احتمالاً در انگلیس مردم از دو یا سه بازیکن منچستریونایتد صحبت خواهند کرد که بازی نکردند، شما نمی‌دانید که ما چند نفر را نداشتیم. در ابتدا چهار بازیکن از لیست خارج شدند و مصدومیت هم داشتیم. باید یک پازل دیوانه‌وار را تکمیل می‌کردیم. عملکرد ما فوق‌العاده بود. نمی‌توانستم بیشتر از این از بازیکنان انتظار داشته باشم.

سیو آندره اونانا؟
آندره اونانا دو سیو فوق‌العاده انجام داد. آن‌ها در موقعیتی گل زدند که ما می‌دانستیم می‌توانند این کار را انجام دهند. عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. البته اونانا نتیجه را حفظ کرد. اونانا تعیین کننده‌ترین بازیکن روی نتیجه بازی امشب بود. البته که 20 سیو انجام نداد اما 2 سیو انجام داد که باورنکردنی بود.

منچستریونایتد؟
می‌دانم که رسانه‌های انگلیسی خواهند گفت یونایتد خوب بازی نکرد اما فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و بهتر از آن‌ها بودیم. این یک نتیجه خوب برای منچستریونایتد بود.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها