به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۰۸۲۳
تراكتورسازي 1 ...............فولاد0

تراکتورسازي به فينال جام حذفي راه يافت

گروه .ورزشي: در نخستين ديدار مرحله نيمه نهايي جام حذفي فوتبال از ساعت 14:30 تراکتورسازي و فولاد در ورزشگاه يادگار امام تبريز به مصاف يکديگر رفتند که تيم ميزبان با برتري 1-0 به فينال راه يافت.
تراکتورسازي به فينال جام حذفي راه يافت
ميزبان بازي را تهاجمي آغاز کرد اما در ادامه فولاد هم با استفاده از ضد حملات به دروازه تراکتورسازي نزديک شد. لحظاتي بعد از آنکه حامد لک نخستين موقعيت جدي فولاد را دفع کرد و در دقيقه 15 شوت سعيد دقيقي مقابل دروازه به زمين خورد تا سوشا مکاني به سختي آن را راهي کرنر کند. لحظاتي بعد کريم انصاري‌فرد هم درون محوطه جريمه فرصتي را از دست داد.

حساسيت بازي سبب شد تا بازي در ميانه ميدان گره بخورد اما در دقيقه 36 در حالي که تيم فولاد در حمله بود برگشت توپ تبديل به ضد حمله‌اي براي تراکتورسازي شد اما کريم انصاريفرد در موقعيت تک به تک برابر سوشا مکاني ناکام ماند. لحظاتي بعد زماني که پاس کريميان در مقابل دروازه به انصاريفرد رسيد باز هم مکاني با حرکت به موقع ضربه اين بازيکن را دفع کرد.
در نهايت 2 تيم در پايان نيمه نخست به تساوي بدون گل رضايت دادند.

در نيمه دوم و در دقيقه 75 سعيد دقيقي روي غفلت مدافعان فولاد با ضربه سر تك گل بازي را بثمر رساند. نكته جالب در اين نيمه تعويض‌هاي حسين فركي مربي فولاد بود كه هر دو مهاجم شاخص خود (افشين و شريفات) را از زمين بيرون كشيد و قدرت تهاجمي‌ تيمش را به حداق رساند. ديگر تيم فيناليست جام حذفي، در ديدار استقلال- مس كرمان كه از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود، شناخته خواهد شد.

تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۵ ۲۰:۵۲
بهار جون دیدی گفتم فولاد رو می بریم، زیاد جوش نزن؟ (204541)
ببو گلابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۵ ۲۳:۰۶
اگه فولاد برده بود که تیتر یک سایت وزین بهار نیوز می شد (204594)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۵ ۲۰:۵۳
یاشاسین آذربایجان (204542)
نگین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۵ ۲۰:۵۳
تراختور قهرمان جام حذفی
انشاالله... (204543)
کارمانیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۵ ۲۳:۴۰
مس قهرمانه (204614)