به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۷۸۰۶۶

بازگشت رونالدوی کوچک به رئال مادرید

بازگشت رونالدوی کوچک به رئال مادرید
گروه ورزشی: در حالی که لیگ های معتبر اروپایی آرام آرام در حال شروع شدن هستند، آینده کریستیانو رونالدو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ستاره پرتغالی بعد از فسخ قرارداد با یونایتد، جام جهانی موفقی را پشت سر نگذاشت و حالا گمانه‌زنی ها در مورد تیم آینده او جزو مهمترین اخبار رسانه ها به شمار می رود. خیلی‌ها النصر را تیم بعدی رونالدو می دانند ولی آن چه که مشخص است، آینده این بازیکن 37 ساله کماکان به یک راز بزرگ می‌ماند. 
با این وجود اما آینده پسر بزرگ این فوق ستاره تقریبا روشن است. کریستیانو جونیور طی چند سال اخیر در تیم هایی حضور داشته پدرش در آنها بازی می کرد. او سابقه بازی و درخشش در رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد را دارد. اگر اطلاعات اخیر رسانه های اسپانیایی درست از آب دربیاید، باید شاهد بازگشت این پسر 12 ساله به آکادمی کهکشانی ها باشیم. قطعا رئالی‌ها از حضور او استقبال می کنند وقتی بدانند که کریس جونیور در 20 بازی رده سنی زیر 14 سال، 50 گل به ثمر رسانده است. 
1785571
این خبر در شرایطی منتشر شده که طی روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری مبنی بر احتمال بازگشت خود رونالدو به رئال مادرید هم بودیم؛ جایی که کریس 9 سال در آن بازی کرده است. رونالدو در این مدت طی 438 بازی برای رئال 450 گل زد و 4 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها