به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۰۶:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۷۷۱۸۵

پزشکیان: مردم ما مساله دارند چون رفتار و گفتار ما تفاوت دارد 

پزشکیان: مردم ما مساله دارند چون رفتار و گفتار ما تفاوت دارد 
گروه سیاسی: کاندیداهای انتخابات درباره مناظره دوم نظر خود را اعلام کردند.
پس از به پایان رسیدن دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها با حضور در حیاط سازمان صدا و سیما درباره مناظرات توضیحاتی ارائه کرد.
قالیباف در این باره گفت: مناظره دوم که در حوزه مسائل اقتصادی و خدمات رسانی بود، بحث ها کارشناسی تر و جذاب تر دنبال شد، یک جایی ریتم کار تندتر شد و نسبت به قبل کیفیت بهتری داشت.
ارزیابی پزشکیان از دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  بعد از اتمام دومین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات که با موضوع اقتصادی- خدمات رسانی عدالت محور دولت- برگزار شد، در گفت‌وگویی به ارزیابی این برنامه پرداخت و گفت: ما اگر صادقانه برای مردم خدمت کنیم، مردم ما شریف هستند و اگر میان گفته و عمل‌مان صداقت وجود داشته باشد، مردم ما همانهایی هستند که در آغاز انقلاب ۹۸ درصد به این نظام رای دادند اما الان بسیاری از آنها مسأله دارند که این مسائل به ما باز می‌گردد که در رفتار و گفتار ما تناقض دیده‌اند.
وی اظهار کرد: امیدوارم با شعارها و حرف‌هایی که می‌زنیم، فردا اگر به جایگاه و قدرتی رسیدیم با مردم صادق باشیم و دغدغه محرومین در ذهن، رفتار و عمل ما باشد که ان شاءالله مشکل مردم حل شود
ارزیابی جلیلی از دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
سعید جلیلی پس از شرکت در دومین مناظره با پنج کاندیدای دیگر این انتخابات که با موضوع اقتصادی برگزار شد، در ارزیابی گفت: این مناظره‌ها کمک می‌کند که مردم به انتخاب بزرگ خود نزدیک شده و تصمیم دقیق بگیرند و خیر کشور، نظام و خودشان را به بهترین شکل انتخاب کنند.
وی ادامه داد: اگر می‌گوییم یک ایران جهش، فقط برای بعد انتخابات نیست بلکه در همین ایام انتخابات هم هست. ما باید یک ایران دعوت به مشارکت داشته باشیم. جمهوریت نظام یعنی همه مردم نقش پرشکوه خود را ایفا کنند. اگر این نقش را مردم به خوبی ایفا کنند، جهش کشور بدست خواهد آمد.
جلیلی در پایان گفت: با مشارکت پرشکوه و گسترده، مردم جمهوریت نظام را به رخ بکشند و با انتخاب درست و دقیق نشان دهند که کشور به سمت پیشرفت و جهش حرکت می کند.
برچسب ها: مناظره
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها