به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۷۸۱۰۳

بازی های تلگرامی برای کسب درآمد؛ لیست کامل + میزان درآمد

گروه کسب و کار: پس از ایردراپ موفق و غیر منتظره نات کوین (Notcoin) بود که بازی‌های کریپتویی play to earn تلگرام به شهرت رسیدند و افراد زیادی برای کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه و دانش شروع به جست و جو و بازی کردن این بازی‌ها کردند تا بلکه ایردراپ نات تکرار شود و بتوانند پولی به دست بیاورند، ولی کدام بازی‌ها معتبرند و کدام یک از بازی‌ها سود بیشتری می‌دهند؟
بازی های تلگرامی برای کسب درآمد؛ لیست کامل + میزان درآمد
بازی‌های کریپتویی تلگرام
تلگرام و شبکه تون (TON) به خاطر بستر مناسب و سرعت بالای خود حتی قبل از نات کوین نیز میزبان بازی‌های زیاد بود که هر کدام وعده توکن‌ها رمزارز را بازیکنان خود داده بودند ولی سیاست‌های نات کوین و ایردراپ بزرگ آن زمینه ساز ورود بازی‌های جدیدی به عرصه شد. البته باید ذکر کرد که علاوه بر سیاست‌های پروژه‌ها، احتیاج نداشتن این بازی‌ها به نصب برنامه ثالث و قابل اجرا بودن آن‌ها داخل ربات تلگرامی کمک شایانی به رشد این بازی‌ها کرد.
این بازی‌ها هرکدام با الگو گیری از نات کوین و طراحی بازی‌ای ساده ولی جذاب در تلاش هستند بازیکن جذب کنند که در این بخش به معرفی محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین این بازی‌ها می‌پردازیم و قیمت توکن‌ها و ارزش ایردراپ آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
پیشنهاد ویژه: سفارش تلگرام پرمیوم از گیفت میفت!

همستر کامبت (Hamster Kombat)

همستر کامبت (Hamster Kombat)

امکان ندارد از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و اسم همستر را ندیده باشید. همستر کامبت با پیش گرفتن راه نات کوین و گسترش دادن آن توانست مخاطبان و بازیکنان بسیاری جذب کند و به بزرگترین بازی کریپتویی حال حاضر تلگرام بدل شود.
همستر دقیقا بر پایه ایده نات کوین و کلیک کردن بنا شده است ولی با افزودن عناصر بیشتر به بازی توانسته است آن را جذاب‌تر کرده و به ستاره این روزهای کل حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل کند.
در بازی همستر کامبت شما در نقش مدیر عامل یک صرافی هستید و باید با ماین سکه‌های همستر و انجام ماموریت‌ها صرافی خود را گسترش دهید.
البته عناصر دیگری هم در محبوبیت بازی تاثیر داشته است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به کمبو کارت‌ها و کد مورس آن اشاره کرد. همچنین الزام برخی ماموریت‌ها برای زیر مجموعه گیری و دعوت افراد دیگر باعث شد خیلی از افراد نیز شاید ناخواسته درگیر این بازی شوند و شروع به ماین همستر کنند که بی شک یکی از عوامل گسترش آن است.
همستر کامبت توانست تنها در عرض 77 روز 150 بازیکن جذب کند و لقب بزرگ‌ترین بازی کلیکی را به خود اختصاص دهد.
قیمت دقیق توکن‌های همستر تا قبل از عرضه قابل پیش‌بینی نیست با این حال همستر در بازار پیش از عرضه صرافی گیت 0.395 معامله می‌شود.

تپ‌سواپ (TapSwap)

تپ‌سواپ (TapSwap)

تپ‌سواپ دومین بازی تلگرامی بزرگ است که در این لیست جای میگیرد. تپ سواپ در ابتدا قرار بود رو بلاکچین سولانا راه اندازی شود ولی با دیدن موفقیت بازی‌ها روی شبکه تون تلگرام از این روند الگو برداری کرد و شبکه خود را به Ton تغییر داد.
تپ سواپ بدون اضافه کردن عناصر خاصی به ایده اصلی کلیک کردن روی سکه و صرفا با کلیک کردن و دعوت از دوستان توانست رشد کند و داخل بازی عناصر جدید مشاهده نمی‌شود.
در این بازی باید روی یک سکه کلیک کنید و سکه جمع کنید همانند اکثر بازی‌های تلگرامی دیگر اینجا نیز در مدت زمان مشخصی تعداد کلیک‌های محدودی دارید و بعد از رسید به این مقدار باید وقفه کنید تا این کلیک‌ها که با نام انرژی مشخص شده است مجدد پر شود.

داخل بازی بوست‌هایی (Boost) وجود دارد که با خرید آن‌ها می‌توانید هر بار سکه‌های بیشتری ماین کنید.
برخی ماموریت‌ها نیز وجود دارد که با انجام آن‌ها سکه پاداش می‌گیرید. این ماموریت‌ها ساده هستند و شامل مواردی همچون عضو شدن در چنل تلگرام و غیره است.
تپ سواپ طبق اعلام خود 55 میلیون بازیکن فعال دارد و قرار است در تاریخ ۱۱ تیر ماه توکن این بازی راه اندازی شود. تپ سواپ قبلا تاریخ دیگری برای راه اندازی اعلام کرده بود که مدتی بعد طبق گفته خودش به دلیل استفاده برخی از بازیکنان از اتو کلیکرها و ربات‌ها و کسب مقادیر غیرواقعی از سکه‌های تپ سواپ این تاریخ را به عقب انداخت و قول شناسایی و حذف این اکانت‌ها و برگزاری ایردراپی با عدالت کامل را داد.
با فرض ضریب 1 به 1000 برای ایردراپ تپ سواپ و پیش‌بیینی قیمت 0.004 تا 0.005 دلاری هر توکن، برای هر 200 میلیون سکه داخل بازی می‌توان 800 تا 1000 دلار بدست آورد.

یس کوین (Yescoin)
یس کوین بازی دیگر تلگرام است که Telegram Apps Center نیز ثبت شده است.
یس کوین با بازی‌های کلیکی رایج اندکی متفاوت است در این بازی به جای کلیک کردن باید با حرکت انگشت خود سکه‌هایی را که پدید می‌آیند را جمع آوری کنید و جالب است بدانید که این مورد باعش شده است نتوان از نرم افزارهای اتوکلیکر در این بازی استفاده کرد.
نام این بازی در کنایه به Notcoin به صورت جالبی Yescoin انتخاب شده است و طبق گفته خود پروژه توکن یس کوین نیز قرار است روی شبکه TON راه اندازی شود.
یس کوین ربات‌ها و بازی‌های جعلی زیادی در تلگرام دارد که باید در پیدا کردن بازی اصلی دقت کنید.
این بازی نیز عناصری برای دریافت سکه‌های بیشتر در خود جای داده است و با انجام برخی تسک‌ها می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید. تسک‌های یس کوین بسیار ساده هستند و اغلب شامل دنبال کردن صفحات اجتماعی پروژه هستند. همچنین جوین شدن و دعوت از دوستان نیز از دیگر راه‌های کسب سکه بیشتر در یس کوین است. متاسفانه برای این پروژه هیچ خبری و پیش‌بینی قیمتی اعلام نشده است و باید منتظر خبر‌های جدید باشیم.

کتیزن (Catizen)

کتیزن (Catizen)

بازی تلگرامی بعدی که از کلیک کردن فاصله می‌گیرد و می‌توان گفت بیشتر شبیه بازی است کتیزن است. در بازی کتیزن شما باید گربه پرورش دهید و آن‌ها را ارتقاء دهید تا سکه بدست آورید. علاوه بر این بعضی اوقات با گرفتن حیوانات دیگر نظیر اردک و قورباغه می‌توانید سکه‌های بیشتری بگیرید و در کل کتیزن بر خلاف بازی‌های دیگر سرگرم کننده است و می‌توانید از بازی کردن آن لذت ببرید.
تاریخ پایان فاز استخراج این پروژه 11 تیر اعلام شده است و تا آن موقع می‌توانید گربه‌های خود را پرورش دهید و حتی گفته شده بعدا می‌توانید این گربه‌ها را NFT کرده و آن‌ها را نیز بفروشید. این پروژه نیز هنوز برنامه‌های خود را اعلام نکرده است و قیمتی از آن در دسترس نیست.

بلوم (Blum)
بلوم نیز از بازی‌های محبوب تلگرام است که در ابتدا فقط از طریق فارمینگ امتیاز جمع می‌کرد ولی سپس بازی Drop Game را نیز به آن اضافه کرد. در این بازی باید در زمانی محدود روی بلورهای سبز که از بالا سقوط می‌کنند کلیک کنید و آن‌ها را جمع کنید.
این بازی پاداش زیر مجموعه گیری جالبی دارد و دعوت از دوستان به خصوص آن‌هایی که بازی می‌کنند پاداش زیادی برای شما خواهد داشت.
تاریخ پایان فاز استخراج این بازی قبل از 15 تیر ماه اعلام شده است و با اینکه بلوم توسط بایننس لبز حمایت می‌شود اما هنوز قیمتی برای آن در دسترس نیست.

سی ای ایکس (CEX)
CEX نیز از بازی‌های پر طرفدار تلگرام است که به هم به روش فارمینگ کار می‌کند و هم می‌توانید با کلیک سکه جمع کنید. نکته جالب این بازی شاید عدم امکان کلیک کردن با چند انگشت باشد.
در فارم این بازی نیز می‌توانید هر 4 ساعت سکه‌های خود را دریافت کنید.
این بازی تسک‌های زیادی برای انجام دادن دارد که تقریبا همه آن‌ها به تبلیغ و تماشای CEX در شبکه‌های اجتماعی مربوط می‌شود.
تاریخ پایان مرحله استخراج این کوین هنوز اعلام نشده است و قیمتی هم برای آن پیش‌بینی نشده است با این حال می‌دانیم که CEX قرار است توکن صرافی CEX باشد.
بازی‌های تلگرامی بسیاری وجود دارند که وعده مشارکت در ایردراپ را به بازیکنان خود وعده داده‌اند و در این مقاله سعی کردیم به 5 مورد از محبوب‌ترین آن‌ها بپردازیم و شما را با آن‌ها آشنا کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها